z1Ob Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har en TOSHIBA REGZA 37" LCD-TV 37Z3030D, vurderer om jeg skal bytte den i enCrea Tierra K40F-SV22N på angreretten. Crea har fått 5/6 hos hjemmekino, og koster snaut 1200 mer enn det jeg betalte for min nåværende. bytte: Ja/nei? Hvorfor/hvorfor ikke? Har ikke peiling på TV, så forklar gjerne:D Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Har en TOSHIBA REGZA 37" LCD-TV 37Z3030D, vurderer om jeg skal bytte den i enCrea Tierra K40F-SV22N på angreretten. Crea har fått 5/6 hos hjemmekino, og koster snaut 1200 mer enn det jeg betalte for min nåværende.bytte: Ja/nei? Hvorfor/hvorfor ikke? Har ikke peiling på TV, så forklar gjerne:D Vet ikke hvor du har kjøpt din tv eller hvordan du fikk den tilsendt men du må betale regningen på retur selv ved angrefrist... Er den sendt med Tollpost så kommer dette på rundt 1500,- i retur for en privatperson men kan du bruker posten evt da må den veie under 35 kilo inkl inpakkning så blir det straks billigere. Det tar også god tid før pengene dine er tilbake på konto ca 2-3 uker og dette er to punkt som bør vurderes. Endret 24. oktober 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Har en TOSHIBA REGZA 37" LCD-TV 37Z3030D... Vet ikke hvor du har kjøpt din tv eller hvordan du fikk den tilsendt men du må betale regningen på retur selv ved angrefrist... Er den sendt med Tollpost så kommer dette på rundt 1500,- i retur for en privatperson men kan du bruker posten evt da må den veie under 35 kilo inkl inpakkning så blir det straks billigere. Det tar også god tid før pengene dine er tilbake på konto ca 2-3 uker og dette er to punkt som bør vurderes. Kom med Tollpost ja, og veier nok litt i overkant av 35kg. Om jeg må betale retur på 1500 så er det nok lite aktuelt å sende tilbake. Betalte selv bare rundt 250-300kr i frakt for å få den tilsendt, er dette på grunn av at Tollpost har avtaler med nettbutikker ol.? Største pakke som er mulig og sende med posten er maks 35kg? Endret 24. oktober 2008 av z1Ob Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har en TOSHIBA REGZA 37" LCD-TV 37Z3030D... Vet ikke hvor du har kjøpt din tv eller hvordan du fikk den tilsendt men du må betale regningen på retur selv ved angrefrist... Er den sendt med Tollpost så kommer dette på rundt 1500,- i retur for en privatperson men kan du bruker posten evt da må den veie under 35 kilo inkl inpakkning så blir det straks billigere. Det tar også god tid før pengene dine er tilbake på konto ca 2-3 uker og dette er to punkt som bør vurderes. Kom med Tollpost ja, og veier nok litt i overkant av 35kg. Om jeg må betale retur på 1500 så er det nok lite aktuelt å sende tilbake. Betalte selv bare rundt 250-300kr i frakt for å få den tilsendt, er dette på grunn av at Tollpost har avtaler med nettbutikker ol.? Største pakke som er mulig og sende med posten er maks 35kg? Ja avtalene nettbutikkene har er dessverre så gode at det blir en helt annen verden når du som privatperson skal sende gods på denne størelsen og vekten. Veier den over 35 kilo så er posten uaktuell og nettbutikken din er garantert så sære at de krever å få den tilbake på lik måte slik den var sendt og grunnen er at de vet at det vil koste deg som privatperson veldig dyrt og håper å få minst mulig returer på denne måten.. Lenke til kommentar
Tobbaas Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Har en TOSHIBA REGZA 37" LCD-TV 37Z3030D, vurderer om jeg skal bytte den i enCrea Tierra K40F-SV22N på angreretten. Crea har fått 5/6 hos hjemmekino, og koster snaut 1200 mer enn det jeg betalte for min nåværende.bytte: Ja/nei? Hvorfor/hvorfor ikke? Har ikke peiling på TV, så forklar gjerne:D Hallo! Jeg er på nippet til å kjøpe den thosibaen du vurderer å selge. Kunne derfor tenke meg å høre hva som gjør deg i tvil. Er det at Thosibaen er skuffende eller er det at du vil ha noe som er enda bedre? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Har en... Hallo! Jeg er på nippet til å kjøpe den thosibaen du vurderer å selge. Kunne derfor tenke meg å høre hva som gjør deg i tvil. Er det at Thosibaen er skuffende eller er det at du vil ha noe som er enda bedre? Ikke noe galt med TVen, men jeg vurderte å bytte den siden den andre TVen hadde bedre specs og var 3" større. Har gått bort ifra det nå siden jeg måtte ut med så mye penger for å returnere den, så da var det ikke mye vits. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg sitter også på gjerdet og vurderer den Toshibaen. Ser en del folk har klaget på den pga svart er for grått. Stemmer det? Hvis du kunne byttet gratis til en annen 37" LCD til rundt 7000,- ville det du gjort det? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg sitter også på gjerdet og vurderer den Toshibaen. Ser en del folk har klaget på den pga svart er for grått. Stemmer det? Hvis du kunne byttet gratis til en annen 37" LCD til rundt 7000,- ville det du gjort det? Jeg har Toshiba tven ( 37X3000PG) og ville ikke byttet den med en annen 37". Jeg kjøpte tven min for ca ett år siden og har vært knakende fornøyd. Da jeg kjøpte tven hadde den akkurat fått terningkast 6 i en test gjort av bladet lyd og bilde. Tven kostet rundt 11000kr men akkurat da jeg skulle bestille slang komplett den med i "superweekend" og jeg fikk den til 9000kr. Følte det var utrolig mye for pengene. Personlig syntes jeg sortnivået er bra og at bildekvaliteten er super. Jeg har koblet den til Ps3 via HDMI og spill og blu-ray filmer ser utrolig bra ut! Selve tven er også veldig lekker samt den er brukervenlig. Jeg har dog ikke fulgt med på tv markedet etter at jeg kjøpte den, så det er mulig det har kommet noe bedre, men til 7000kr er det uansett et veldig godt kjøp. Dersom du går for tv`en kan jeg sende deg de insillingene jeg bruker, riktig kalibreringer utrolig viktig uansett tv! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dere som henger på gjerder eller lurer https://prisguiden.no/product.php?product_id=95598 Den beste i denne prisklassen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå