Zevs31 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Har kjøpt antec 900, men det er en liten rund knapp til vestre for usb,firewire osv. noen som vet hva den knappen er til?? trenger også en overgang fra vifteledningene til viftestyring(4-3 pin, tror eg) noen som vet hvor man kan kjøpe det??(bergen/nettshop) Endret 25. oktober 2008 av Seve93 Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har kjøpt antec 900, men det er en liten rund knapp til vestre for usb,firewire osv.noen som vet hva den knappen er til?? Det er det man kaller en reset knapp, den funker fint når man kobler den riktig på hovedkortet... Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 restart knappen du snakker om ? Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det kan man sikkert også kalle den, ja. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Den knappen brukes alså til å restarte pcen....? Noen som vet hvor man får tak i de nevnte overgangene? Takker for raske svar;) Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg vil anbefale deg å heller kjøpe nye vifter Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg vil anbefale deg å heller kjøpe nye vifter Hvorfor kjøpe nye vifter? Funker fint de jeg har;) Men vet du hvor jeg kan få tak de overgangene, veldig kjiipt å ha en viftestyring og ikke kunne bruke den!! Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 f.eks microplex har i allefall hatt slike overganger før i tiden.. Vet ikke helt hvordan utvalget deres er nå. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 f.eks microplex har i allefall hatt slike overganger før i tiden..Vet ikke helt hvordan utvalget deres er nå. Har leitet der, men finner ikke Ingen andre?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå