Gå til innhold

Hva luktet din siste fis

Swafty

Anbefalte innlegg

Dette er en kjempe spennendes lek som går ut på å fortelle oss andre hva din siste fis lukta, eller promp om du vil kalle det det.

Hvis du ikke klarer å bestemme deg om hva den lukta eller du rett og slett er uviten i fis lukter, så kan du bare skrive det siste du spiste..

min fis lukta kylling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke min lukta noe... Kompisen merka ikke den heller.

Selv om jeg bruker og knipse (med fingrene, ikke rævballene og kødden) når jeg driter.

Hehe! Har dere sett den episoden av Family Guy der han ser tilbake til skoledagene? Han hostet når han fjertet. Hehe!

Og på slutten når han lager fjertelydene med munnen så greier han og drite seg ut. Eeelsk. Er ikke god i og forklare...

Lenke til kommentar

ÅÅ, eggeplomme fis er ikke god lukt..

Men jeg følte meg litt i det harmoniske hjørnet i dag.. feis just en fis med et snev av lukt av utsøkte reker med loff og majones.. en ganske sofistikert fis som absolutt bør ha sin plass i tråden.

mnja... kan vel nevnes at jeg var i det musikalske hjørnet i dag også.. den lagde nemlig en høy veldig bestemt lyd, denne fisen var veldig sta og bestemt på at den skulle komme ut. En ganske sær sofistisk mystifistisk fis med andre ord.

Lenke til kommentar

Men nå syntes jeg det er viktig å påpeke at jeg vil damene også skal dele sine erfaringer. Det kan da umulig være at deres fiser er stillere og lukter mindre enn menns? Dere har vel deres gode dager dere og? La oss knuse denne myten.

Det jeg vil frem til er at jentene fiser like bra som oss menn, eller ligger det noe i det mannlige hormonet som gjør oss bedre på det punktet?

Med andre ord, jeg vil finne sannheten, rett og slett.

Takk for svarene, det kommer godt til nytte i undersøkelsen vår.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...