Swafty Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dette er en kjempe spennendes lek som går ut på å fortelle oss andre hva din siste fis lukta, eller promp om du vil kalle det det. Hvis du ikke klarer å bestemme deg om hva den lukta eller du rett og slett er uviten i fis lukter, så kan du bare skrive det siste du spiste.. min fis lukta kylling Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Min luktet herlig. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ettersom jeg aldri har spist bæsj, så har jeg aldri opplevd at prompene mine har luktet av det siste jeg spiste. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tror ikke min lukta noe... Kompisen merka ikke den heller. Selv om jeg bruker og knipse (med fingrene, ikke rævballene og kødden) når jeg driter. Hehe! Har dere sett den episoden av Family Guy der han ser tilbake til skoledagene? Han hostet når han fjertet. Hehe! Og på slutten når han lager fjertelydene med munnen så greier han og drite seg ut. Eeelsk. Er ikke god i og forklare... Lenke til kommentar
Vgar Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ikke så allerværst, faktisk. Den var Silent, but not so deadly;) Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lukta helt greit, ikke noe å skryte av Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 vet dere hva jeg kaller fiskegrateng? fisgrateng og det var det jeg spiste Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den jeg husker sist var i går, og den lukta død og fordervelse. Varm var den også. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 ÅÅ, eggeplomme fis er ikke god lukt.. Men jeg følte meg litt i det harmoniske hjørnet i dag.. feis just en fis med et snev av lukt av utsøkte reker med loff og majones.. en ganske sofistikert fis som absolutt bør ha sin plass i tråden. mnja... kan vel nevnes at jeg var i det musikalske hjørnet i dag også.. den lagde nemlig en høy veldig bestemt lyd, denne fisen var veldig sta og bestemt på at den skulle komme ut. En ganske sær sofistisk mystifistisk fis med andre ord. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Men nå syntes jeg det er viktig å påpeke at jeg vil damene også skal dele sine erfaringer. Det kan da umulig være at deres fiser er stillere og lukter mindre enn menns? Dere har vel deres gode dager dere og? La oss knuse denne myten. Det jeg vil frem til er at jentene fiser like bra som oss menn, eller ligger det noe i det mannlige hormonet som gjør oss bedre på det punktet? Med andre ord, jeg vil finne sannheten, rett og slett. Takk for svarene, det kommer godt til nytte i undersøkelsen vår. Endret 24. oktober 2008 av Overdox Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Som en gourmètmiddag . Lukter roser når jeg forlater toalettet og . Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Som en gourmètmiddag .Lukter roser når jeg forlater toalettet og . En veldig sofistikert med andre ord. La oss gi ham en klapp folkens, han har vært snill, jeg tror på karma skjønner du. /Clap Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 En veldig sofistikert med andre ord. La oss gi ham en klapp folkens, han har vært snill, jeg tror på karma skjønner du. /Clap Yes! Tenk deg den flotteste lammesteken med utsøkt saus og en anelse hvitløk, sånn typisk mat en kan spise på nyttårsaften . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Pepsi max kullsyre med en twist av peanut smør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Temmelig så råttent. Er litt uggen i magen for tia. Men akkurat nå er det mammas eim som henger tungt i stua her. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Pizza, med et lite hint av Sørlandschips og sjokoladekake faktisk! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fyrte laus med en liten rakker her nettopp som luktet egg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg