Gå til innhold

Fallout 3 for pc eller xbox 360 ?


Anbefalte innlegg

Kan man få achivements på Fallout 3 på pc :D

Kansje jeg skal bestille heller pc versjonen siden jeg har den monsterpcen i profilen min :p

Men jeg har ikke 360 kontroll som kan bruke på pcen, fordi jeg har kun en kabel som er til selve laderen og den kan jeg ikke bruke til å spille med på pcen :p

hva skal du med kontroller når du har tastatur og mus? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man få achivements på Fallout 3 på pc :D

Kansje jeg skal bestille heller pc versjonen siden jeg har den monsterpcen i profilen min :p

Men jeg har ikke 360 kontroll som kan bruke på pcen, fordi jeg har kun en kabel som er til selve laderen og den kan jeg ikke bruke til å spille med på pcen :p

hva skal du med kontroller når du har tastatur og mus? :)

RPG-spill klarer jeg ikke på pc desverre, altfor mangen knapper du må huske på ;)

Spilte Oblivion til pc, det maktet jeg maks 1 time, mens på 360 kom jeg over 260timer, fordi kontrolloppsettet er mye enklere for meg :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Kan man få achivements på Fallout 3 på pc :D

Kansje jeg skal bestille heller pc versjonen siden jeg har den monsterpcen i profilen min :p

Men jeg har ikke 360 kontroll som kan bruke på pcen, fordi jeg har kun en kabel som er til selve laderen og den kan jeg ikke bruke til å spille med på pcen :p

hva skal du med kontroller når du har tastatur og mus? :)

 

Mange som liker å chille med en controller i hendene, jeg er en av de ;)

Lenke til kommentar

Ok jeg har samme problemet fant ut at det er ikke lenge til Fallout 3 nå...så jeg må bestemme meg!

Xbox 360: Flytende grafikk..chill 42" tv..greit å ligge mens man gamer på tven..

 

Pc: Mods, Kanskje litt lagg? digg kontroller..

 

Jg bare oppsumerte litt..men når det gjelder laggen til PC er det et krevende spill?

 

Min pc: 22" LCD

Grafikk kort: Gforce Gtx 260 800mb eller no

Ram: 4 gb ram

Proc: Quad core 2.33ghz ( akke sikkerr på denne :S )

 

Så her er greia..kan jeg kjøre spillet bra? som på xbox 360? da mener jeg flytende? eller skal jeg kjøpe meg xbox 360 versjonen..?

 

NB: Jeg elsker sjuk grafikk såååå jeg vet ikke hva jeg skal velge hvis jeg skal ha det beste..

 

NB2: Går det ann å få achivements til pc? fordi det er awsome..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...