Gå til innhold

Fallout 3 for pc eller xbox 360 ?


Anbefalte innlegg

Jeg sliter med og bestemme meg for om jeg skal kjøpe Fallout 3 på pc eller xbox 360.

 

Jeg har en god gamer pc som sikkert kan dra grafikken enda høyere en på 360, men så er det sikkert kjekkere og spille det på min store 46" lcd tv.

 

Noen som har noe meninger om hvorfor jeg bør velge hva ?

 

Har sett at det som går igjen på 360 er at det ikke er kantutgjevning (AA) på endel spill, så det ser man ganske godt på en stor tv.

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spurte meg selv det samme, og fant fram til PC.

hvorfor?

mus og tastatur er alltid best (for min del) og mods! Mods gjorde underverker med Oblivion, regner med det samme skjer her :)

 

Ja er vel eneste svakheten.

 

Men ser di utlyser at det skal komme masse downloadable content til 360 og pc, men man har vel ikke hjemmelaget mods osv til det.

 

Hm, fremdelest hardt valg.

 

Mus og tastatur er jo sjef i sånne spill.

 

Men er vel custom controls for 360, og det med og sitte i godstolen/sofaen og spille med full surround er og hardt og se vekk fra

Lenke til kommentar
På den annen side kan man si at spillet er multiplattform og utviklet for å kunne spilles med håndkontroll, og da blir ikke fordelene med mus og tastatur så store som de hadde vært hvis det var en eksklusiv PC-tittel.

Kommer ann på, oblivion som var samme engine var også pc/xbox360 og interfacet var xbox tilpasset men når det gjalt sniping var det i praksis kun for pc, xbox kontrolleren var ikke nøyaktig nok sier mange som spilte på xbox.

Samt mod selvfølgelig, bruker mods kan for gjøre spillet flere ganger bedre.

Lenke til kommentar
Dere nevner modde muligheter? Er det sagt noe om dette? Ifølge info på fallout siden så står det:
Will an editor be available?

At this time we cannot confirm whether an editor will be available for the PC version.

 

som om mangel på editor noensinne har stoppet folk fra å modde et spill :-p

Lenke til kommentar
For de som har en bra PC og Xbox 360 burde gå for PC versjonen uansett (grafikk, mus og tastatur). Fallout 3 er Games for Windows Live.

Det betyr du kan bruke Xbox live kontoen din og koble den opp med PC versjonen og få achievments :)

 

Games for Windows krever vel også at spillet er kompatibelt med X360 kontrolleren på PC?

 

Ikke skyt meg om jeg tar feil :)

Lenke til kommentar
For de som har en bra PC og Xbox 360 burde gå for PC versjonen uansett (grafikk, mus og tastatur). Fallout 3 er Games for Windows Live.

Det betyr du kan bruke Xbox live kontoen din og koble den opp med PC versjonen og få achievments :)

 

Games for Windows krever vel også at spillet er kompatibelt med X360 kontrolleren på PC?

 

Ikke skyt meg om jeg tar feil :)

det stemmer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...