Rikky Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Kabra Kadabra har vel ikke sagt at han har GUS.... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Sorry, posten begynner å bli så lang at jeg datt av litt... Kadra kadabra: Det er neppe behov for en bra PC(DDR og hele pakka) for et ISA-kort, uanz hva du skal bruke den til. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hva slags ISA-kort er det vi snakker om her? Spesifikasjoner liksom... Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg skal bruke pc'en til lydredigering o.l. Så med en rask prosessor og mye ram så bør vel mye av prosesseringen gå raskere? Lydkortet er et Digigram pcx-kort (pcx er bare navnet på serien, og sikkert for å forvirre folk) Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 jeg tror jeg skal bestille en pc med dette soyo-kortet. men vet dere om noen andre butikker enn databutikken.com som selger pc er dette hovedkortet? Mitt umiddelbare inntrykk av butikken er at service og evt. support ved problem med maskinvare ikke er så fryktelig god/rask..(Jeg er blitt vant til kompletts home support)... Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg trenger litt hjelp: Man kan sette en celeron-prosessor på dette SOYO-hovedkortet? http://www.soyousa.com/products/proddesc.php?id=194 - Forresten, hva er forskjellen på avancerat og rekommenderat på pc-byggeren til databutikken.com? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ja det kan du, det er en link der: http://www.soyousa.com/kb/kbdesc.php?id=17 Kaptein_S Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 hehe takk...vi skylder på brillene jeg ikke har... Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har jo bestemt meg da, har bestilt pc med dette soyo-kortet. Jeg har ingen anelse hva gravis er. Og hva i all verden skal jeg med en synth? :-? Ehm..det er et lydkort i broadcast-kvalitet. Ikke noe musikk og greier. Redigere og sende lyd på radio :wink: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har jo bestemt meg da, har bestilt pc med dette soyo-kortet. Jeg har ingen anelse hva gravis er. Og hva i all verden skal jeg med en synth? :-? Ehm..det er et lydkort i broadcast-kvalitet. Ikke noe musikk og greier. Redigere og sende lyd på radio :wink: Åssen 'RikkyRally' fikk spadd fram ddr ISA-kortet er meg en gåte - imponert Gravis har noe med lyd å gjøre ja: > Gravis UltraSound files available from archive.epas.utoronto.ca. Aug. 1994 Seems like anything you'd ever want for a GUS is available on epas. If you don't have a GUS then you either have a toy soundboard or none at all. <: Her og Her ...en thing, ISA deler ikke IRQ med _noen_, og kortet stiller med i845PE ( trodde ikke sånt fantes, og jeg er neppe alene om dét :-? ) Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Ehm..hva er egentlig GUS? Kortet jeg har er et Digigram PCX11-kort. www.digigram.com Lenke til kommentar
tokr Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 det finnes vel kort som du kan dytte i en PCI slot slik at du kan kjøre isa kort vel... en PCI to ISA converter... så lenge det ikke er snakk om andre veien skulle det vel la seg gjøre rimelig lett... du får google litt... link nedenunder hvis du har lyst til og skrive device driver selv http://www.costronic.com.tw/Ev72p.htm Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Tokr: sånt holder jeg meg langt unna:-) Hva er egentlig GUS? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 GUS = Gravis Ultrasound klikk nedenunder for noen linker til GUS relaterte greier http://tik.cs.hut.fi/~jhuuhtan/sub/gravis.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå