Kadra kadabra Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Vet noen av dere om noen av nettbutikkene (komplett, ps-data osv) har noen hovedkort (ikke server-dilldall) med ISA-slot'er? Samme om det er pentium eller amd. (Håper og drømmer om at det er begge deler). Skulle gjerne ha bestilt en ferdig bygget pc (NY!), med ISA-slot!?!?! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 hva skal du med en isa-slot? tror det finnes hk med det fortsatt, men jeg er ikke sikker... [Ernie85 leter litt rundt...] Edit: tror det er meget få hk med isa-slot på markedet. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er ganske bitchy å skulle spa opp HK med ISA nå for tida, ja. Jeg vet, for jeg har et: Chaintech 7AJA2. Det har ISA, SDRAM (PC133) og kjører for øyeblikket Athlon palomino XP 2000+ @ 1753mhz (2100+). Etter oppklokkingen er dette 100 mhz mer enn det fabrikken sa skulle være mulig på kortet, men alt går helt stabilt hos meg. De selger det for 680 ca på itbutikken.no. Hvis du har lyst å spare bittebittelitt kroner, kan jeg diskutere å selge deg det jeg har. Ikke fordi det er noe galt, men fordi ISA-kortet mitt kollapset kort tid etter at jeg fikk Chaintech'en... Vil ha et "vanlig" kort nå. Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Ingen hovedkort med ddr-ram og en ISA-slot på markedet da??? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 men, hva skal du med isa? jeg kunne tenkt meg en isa-slot, så kunne jeg stappet gravis ultrasound ace-kortet mitt i det. Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Lydkortet er ISA. (Og det ekke soundblaster-dritt heller) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 pakkepcr har ofte ddet spør på elkjøp, expert lefdal osv Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg brukte ganske mye tid på å finne det jeg kjøpte, og kan si med en viss sikkerhet at det ikke finnes noen kombinasjon av ISA og DDR overhodet. Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Hei..kult! men er dete noe bra da? Soyo?? Søren..skulle hatt med AMD-prosessor da...uff (P4 er så dyrt!) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 er 70% sikker på at jeg tar feil nå: er ikke ISA sloter varemerket til MSI? Hva heter den sloten hvis det ikke er ISA?? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg regner med du ikke skal bruke GUS-kortet til moderne programmer (for da finnes det bedre kort som er PCI), men til eldre spill som brukte mye MIDI-lyd (Der GUS er "The king"). Hvorfor ikke bare sette sammen en gammel pc som du kan bruke til slikt? Det gjorde jeg med mitt Soundblaster AWE 32 m/2mb ram... :smile: Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 er 70% sikker på at jeg tar feil nå: er ikke ISA sloter varemerket til MSI? Hva heter den sloten hvis det ikke er ISA?? Tipper du tenker på CNR slot'n Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 er 70% sikker på at jeg tar feil nå: er ikke ISA sloter varemerket til MSI? Hva heter den sloten hvis det ikke er ISA?? Tipper du tenker på CNR slot'n stemmer Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 vel jeg vil helst ha et nytt kort, ny pc egentlig...det er ikke kult med en pentium 2 på 333mhz til lydredigering. Men dette soyo-kortet var jo interessant, for det støtter høye hastigheter. Men ehm..noe hovedkort for AMD? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kjøp et HK med integrert lyd da vel?? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tror nok du skal ha problem med å finne AMD-hovedkort med DDR og ISA. Det er liksom to tidsepoker, og passer like godt sammen som Porche og traktorhjul. Men hovedkort med 133 SD-RAM finner du uten problem med ISA. Ellers er nok SOYO det nærmeste du kommer tror jeg... Lenke til kommentar
Kadra kadabra Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 kaptein, hele grunnen til at jeg skal ha pc er for å kunne bruke det lydkortet jeg snakket om da. Gidder ikke kjøpe nytt lydkort for 15.000 så det skal passe i pci-sloten. Men er det noen som har erfaringer med SOYO? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 I og med at du ikke skriver hvilket lydkort det er snakk om tankte jeg på et hk med onboard lyd.... Det P4 kortet såg ok ut det (Og P4 er ikke SÅ mye dyrere enn AMD nå for tiden vel?) Kaptein_S Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kadra Kadabra - Du trenger da ikke å kjøpe et lydkort til 15000,- for å matche Gravis Ultrasound... Det var bra, men ikke SÅ bra. Finn ett med litt ram på, og kjøp deg en synth. Slipper unna med mindre enn hva det vil koste deg å gå over til P4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå