Gå til innhold

problem med PayPal (LØST)

Anbefalte innlegg

Åpnet opp PayPal-konto for noen dager siden for å kjøpe en forsterker til min kjære på eBay. Fikk koden for å verifisere i dag, og når jeg logger inn på PayPal står det at kontoen er Verified.

Likevel får jeg opp feilmelding når jeg prøver å betale: You have reached a limit on your ability to send money. Please link and confirm a debit or credit card to lift this limit.

Jeg har jo allerede gjort dette! Har det noe å si at jeg registrerte en hotmail-adresse? Eller tar det litt tid før man kan sende etter at man er blitt Verified?

Tusen takk for all hjelp, det er store forventninger i heimen nå.

Endret av tussemor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lurer på om du må registrere et visa kort eller lignende hos dem, og betale dem noen få dollar, for så å skrive noen bokstaver som kommer opp på konto utskriften i nettbanken, inn et sted på paypal kontoen din.

Er ei stund siden jeg oppretta min, men da var det ihvertfall noe sånt.

Lenke til kommentar
lurer på om du må registrere et visa kort eller lignende hos dem, og betale dem noen få dollar, for så å skrive noen bokstaver som kommer opp på konto utskriften i nettbanken, inn et sted på paypal kontoen din.

Er ei stund siden jeg oppretta min, men da var det ihvertfall noe sånt.

fikk ikke noe medling når paypal trakk 15kr fra kontoen.....

Lenke til kommentar

Det stemmer nok det med 15 kr, men.. etter noen dager skal du finne igjen den transaksjonen i nettbanken, og der skal det stå 3 bokstaver som du så skal skrive inn på paypal sida, og da blir vel den grensa borte.

Men, jeg handler sjelden for mer enn 200 kr, så det kan godt hende jeg har noe grense fremdeles..

Lenke til kommentar
[logget meg inn og fant en knapp som heter "view limits". er det denne du mener? Kanskje er jeg dum her, men fant ikke ut av det. Kan du forklare sånn med teskje?

Ja det er den jeg mener, du prøver sikkert å overføre mer enn det som er oppgitt der. Det skal bare være å forandre beløpet der.

Lenke til kommentar

Hei og takk for all hjelp dere.

Jeg verifiserte kontoen (fikk 15 kr trekk, tastet inn koden jeg fikk), men PayPal ville ha enda ett kort.. Det så jeg ikke helt vitsen med.

Problemet viste seg å være at jeg brukte en .com mail-adresse. Endret denne til en .no adresse så var det bare å kjøre rett gjennom.

Det er nå stor lykke i heimen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...