Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke nettverksdriver som funker til HP Compaq dc7600..

Anbefalte innlegg

Har nettopp reinnstallert en HP Compaq dc600, men jeg kan ikke finne noen nettverksdrivere som funker! Har prøvd tre forskjellige fra før.. Kan noen hjelpe?

Haster!

Takk for svar

Endret av a7x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er du sikker på at du har skrever nummeret rett? det eneste jeg finner på en dc600 er "HP Digital Copier 600 (DC600)"

På toppen av pcen er det en klistrelapp der det står: HP Compaq dc7600 CMT Base Unit..

Endret av a7x
Lenke til kommentar
HP Compaq dc7600 CMT Base Unit..
Da hadde du ikke skrevet riktig. Det er ganske stor forskjell på dc seks hundre, og dc sju tusen seks hundre :ermm:

Mest sansynlig denne du har: dc7600 Convertible Minitower PC (PZ631UA).

Drivere finner du her.

Du får som oftest ikke fortere hjelp om du skriver 'HJELP FORT!' i emnetittelen. Det er større sjangs for at folk da ignorerer tråden. Jeg gjorde et untak nå ;)

(endret en link)

Endret av k-orm
Lenke til kommentar
jeg lurer bare på hvorfor trådstarter sa dc600 først, og så sjekket han faktisk hva han hadde og fant ut at han ahdde dc7600.. :)

dc7800 u-sff er jo dritlekker :D

Var bare litt stresset, er en kompis av meg sin pc :p Og vi skulle ha lan dagen jeg startet tråden.. =P

Lenke til kommentar
HP Compaq dc7600 CMT Base Unit..
Da hadde du ikke skrevet riktig. Det er ganske stor forskjell på dc seks hundre, og dc sju tusen seks hundre :ermm:

Mest sansynlig denne du har: dc7600 Convertible Minitower PC (PZ631UA).

Drivere finner du her.

Du får som oftest ikke fortere hjelp om du skriver 'HJELP FORT!' i emnetittelen. Det er større sjangs for at folk da ignorerer tråden. Jeg gjorde et untak nå ;)

(endret en link)

Jeg har prøvd å laste ned tre av de nettverksdriverne på den siden, men ingen av de ser ut til å funke :(

Btw, takk for unntaket =) Endret emnetittelen nå ;)

Lenke til kommentar

Det går an å starte maskina og komme inn i Windows ?

I så fall gå til enhetsbehandlingen, (Kontrollpanel -> System -> Maskinvare (Hardware)). Se under Nettverksadaptere (network adapters) hva nettverkskortet heter.

En driver til Intel nettverkskort vil selvfølgelig ikke virke på nettverkskort fra Belkin eller Broadcom, og omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...