aXept Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei, Jeg har en WD Elements 1TB ekstern harddisk (USB), problemet mitt er at min sønn har klart å knekke to av "pinsa" i kabelen som går inn i HDD'en så den får ikke strøm. Jeg kjøpte den av NetonNet.no og di selger ikke denne strømadepteren seperat, kunne heller ikke finne den på WD sine sider, bare til andre modeller så vidt jeg kunne se. Det jeg lurer på er om det en "vanlig" HDD inni den boksen ? Og om jeg kan sette den inn i selve PC'en ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det jeg lurer på er om det en "vanlig" HDD inni den boksen ? Og om jeg kan sette den inn i selve PC'en ?Ja det går helt fint. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Men husk at det er to typer HDD, SATA og PATA. Hvis du har en eldre PC uten SATA så er det et lite problem hvis det er en SATA disk. Endret 24. oktober 2008 av hårek Lenke til kommentar
aXept Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Men husk at det er to typer HDD, SATA og PATA. Hvis du har en eldre PC uten SATA så er det et lite problem hvis det er en SATA disk. Har en litt gammel maskin, men SÅ gammel er den ikke Har SATA. Men PATA ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 ... Men PATA ? "With the market introduction of Serial ATA in 2003, the original ATA was retroactively renamed Parallel ATA (PATA)." http://en.wikipedia.org/wiki/Parallel_Adva...logy_Attachment Lenke til kommentar
aXept Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 "With the market introduction of Serial ATA in 2003, the original ATA was retroactively renamed Parallel ATA (PATA)."http://en.wikipedia.org/wiki/Parallel_Adva...logy_Attachment Ser man det, hehe... Følger ikke helt med lenger merker jeg... Men takk for svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå