Mojo Pin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Skal ramme inn noen filmplakater og henge på veggen. "Glasset" kan være av plast, hvis det gjør rammen billigere. Rammen skal helst være svart, og BILLIG Størrelsen er 61x91 cm Takker for svar Mojo Lenke til kommentar
kottila Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei! Skal ramme inn noen filmplakater og henge på veggen. "Glasset" kan være av plast, hvis det gjør rammen billigere. Rammen skal helst være svart, og BILLIG Størrelsen er 61x91 cm Takker for svar Mojo IKEA har det meste innenfor rammer i standardstørrelser og er svært billige Lenke til kommentar
alfur123 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg lurer også på det samme! Ikea har forresten ikke disse størrelsene. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Gammel tråd men samme problem. Trenger 5 stk rammer i størrelse 61 x 91, men det er ikke og oppdrive i noen butikker og rammeverksteder tar 800kr for ei ramme :S Noen som har tips/ideer? Lenke til kommentar
hopla Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei. Hadde samme problem. Endte opp med en nettbutikk, allposters.com. (eller allposters.no) Med jevne mellomrom har de kampanje der de sender fraktfritt. registrer mailen din der sånn at du mottar kampanjemailene deres. Hvis du bestiller klipsrammer 61x91, får du de for 160,- Bestill rammene en og en sånn at du holder deg under tollrammen på 200,- Må du ha ramme med kant, tror jeg de koster 240,- men da skal også tollvesenet blande seg inn. Koster fort noe mer da. Lenke til kommentar
jrgene Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Her kjøpte jeg billige og gode plakatrammer / plakatlister. Dette er klikkrammer, veldig enkelt å bytte budskap. Plakatrammer Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Takk for svar, selv om det kom over fem år for sent Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Svaret på spørsmålet alle som leser tråden fortsatt lurer på... Hva gjorde du, hva endte du opp med? Sitter med samme problem nå Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Svaret på spørsmålet alle som leser tråden fortsatt lurer på... Hva gjorde du, hva endte du opp med? Sitter med samme problem nå Ga opp og brukte tegnestifter... Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg importerte plakatrammer 61x91 fra England nettopp ved å gå via play.com og søkte meg frem til rammer fra GB posters. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Kan du gi link til nøyaktig den du kjøpte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå