aip Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 laptopen min er nesten 3 år og har aldri hatt noen problemer med den. brukte den som vanlig i morges, var på nettet. slo den av som vanlig, når jeg nå slo den på, var den veldig treg før den kom frem til kontoene, der jeg skrev inn passordet. Etterpå dukket det opp en beskjed "windows kn ikke laste de lokalt lagrede profilene. mulige årsaker til denne feilen kan være utilstrekkelig sikkerhetsrettigheter eller skadet lokal profil. hvis dette problemet vedvarer, kontakter du systemansvarlig". jeg trykte på "ok" knappen og maskina var veldig treg når den slo seg på. Så oppførte den seg akkurat som en ny maskin, tilbør meg å få hjelp til å forstå windows XP, alle bokmerker er borte og alle mapper og filer på skrivebordet er borte. Ser ut som programmene jeg har installert fortsatt ligger inn på start-menyen. ellers er alt som "nytt". Hva kan jeg gjøre for å få tilbake mappene mine? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hei. Ta en titt på http://support.microsoft.com/kb/555473 Håper det hjelper Lenke til kommentar
aip Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for det! Prøvde dette og fikk to forskjellige feilmeldinger: Først tror jeg at jeg prøvde å kopiere det til feil sted, da fikk jeg: Profilfeil - kan ikke angi sikkerhet for målprofilen. Feil - datafeil (sikrulerende overflødighetskontroll, CRC) Andre gangen, da jeg drev og kopierte fra den gamle profilen til den nye fikk jeg denne beskjeden: windows - forsinket skriving mislykkes Windows kan ikke lagre alle dataene for filen C\WINDOWS\system32\wbem\Logs. Dataene har gått tapt. Denne feilen kan skyldes en feil på maskinvaren eller nettverkstilkoblingen. Prøv å lagre filen et annet sted. Disse beskjedene fikk jeg, og begge kontoene er fortsatt på "startnivå" har dere noen ideer om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
schimo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 windows - forsinket skriving mislykkesWindows kan ikke lagre alle dataene for filen C\WINDOWS\system32\wbem\Logs. Dataene har gått tapt. Denne feilen kan skyldes en feil på maskinvaren eller nettverkstilkoblingen. Prøv å lagre filen et annet sted. Disse beskjedene fikk jeg, og begge kontoene er fortsatt på "startnivå" har dere noen ideer om hva jeg kan gjøre? Jeg vil tippe at det er noe problemer med selveste disken. Den lager ikke noe mistenkelige ulyder? Jeg ville uansett kjørt en test og sett om den fant noe feil.. Lenke til kommentar
aip Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 den lager ikke noe ulyder nei. jeg gikk inn på discen, på documents and settings, og kopierte bare mappen fra min gamle profil over på min nye. hva tros om det? men maskinen er veeeeeeldig treg! Spesielt treg i oppstart og når jeg slår av. tar kanskje ca 10 min å få på og av. slik har det aldri vært. hvordan sjekker jeg om det er noe galt da? kjøre hvilken test? jeg kan ingenting om pc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå