xeon Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 bytte til en avatar som inneholder TUX eller noe som har med linux å gjøre 8) Stilig avatar hehe.. Naa kommer folk som xeon til aa faa seg en TUX avatar Hmm.. Tenkte at jeg måtte skaffe meg en *nix avatar når jeg leste den øverste posten også leser jeg denne :o .. Hva i all verden får deg til å si det egentlig? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Vi legger gruppepress på deg for at du skal støtte opp om communityet Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 tror jeg "nesten" kan si at jeg var en av de første som anskaffet tux avatar i forumet. Fikk vel fixa det samme dagen som det var mulighet for det... jaja.. *fritids problemer* Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hehe... har hatt Tux (slackware-tux) avatar i en del uker nå... Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tok oppfordringen med tux i avatar MarcelSB PS: Hva med å sette den på skuldern i stedet? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Dessverre for deg, anicet, så er det bare lov med 50x50 avatar her på dette forumet.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 <-- Larry the Cow ... er dobbelt så stor som en lovlig versjon. Fiks avataren din, den overskrider alle grensene forumet har, utenom bevegelse. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 hmm.........slengte inn den gamle avataren min (den første jeg hadde)... må få meg en bedre avatar tror jeg...Har uansett ikke hatt det siden redirecting med magnus.nerdvika.net forsvant og jeg måtte bruke www.nerdvika.net/~magnus jækli irriterende (tro om jækli blir sensurert da?) vell, I'll be back to haunt you [edit:] denne avataren er funnet og rezisa fra slackware sine sider, ikke stjålet fra noen andre på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå