_mgr_ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 bytte til en avatar som inneholder TUX eller noe som har med linux å gjøre 8) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 bytte til en avatar som inneholder TUX eller noe som har med linux å gjøre 8) Stilig avatar hehe.. Naa kommer folk som xeon til aa faa seg en TUX avatar Lenke til kommentar
pine Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Liker den der ut tux... born to frag Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 <--Avataren min banker avataren din så EDIT: sorry, er kjederlig dag på jobben idag Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Skulle avataren min og din møtes til kamp hadde det blitt mye råskap, Civilix Skulle vel kansje heller sagt opensource OS? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Skulle avataren min og din møtes til kamp hadde det blitt mye råskap, Civilix Skulle vel kansje heller sagt opensource OS? Hvis det hadde vert full krig mellom alle os sine logoer vile jeg spillt på lag med OpenBSD Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Skulle avataren min og din møtes til kamp hadde det blitt mye råskap, Civilix Jeg hiver inn en 20-kroning på at Tux vinner! (veldig jevn kamp, siden de to er rimelig jevngode, men Tux slår alt Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 bølle råe de logoene Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvis det hadde vert full krig mellom alle os sine logoer vile jeg spillt på lag med OpenBSD Nå, det der vinduet ser ut som om det har en hel del skarpe kanter. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har sett endel pingviner rundt på forumet nå ja...bare positivt det 8) Er det nå jeg skal si : "Linux rules" ? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Min avatar er fra en tegning hvor bsd-djevelen kutter Tux. Selc bruker jeg hverken *bsd eller Linux. Eller, jeg har nå user på et par bokser, og de kjører Linux. Skal ha egen boks dedikert til Linux når jeg kkjøper meg ny, eller kanskje modde en Xbox Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Er det ikke bare laaknor som ikke har opensource-OS avatar som har postet her nå? :o Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Var det noen som ville slåss? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Hadde vært en real utfordring for sourcecode-brukerene: Lage et spill med forskjellige TUXer med en rekke ulike våpen... multiplauer seff 8) Lenke til kommentar
whoi Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg hadde en avatar med tux og homer på, men den var littegran for stor, så jeg fikk ikke lov å ha den Den ble ikke no bra når jeg prøvde å gjøre den litt mindre heller. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Den harde linux-forum-kjernen burde burde installert SETI paa maskinene sine bare for aa vise hvor mye bedre Linux utnytter CPU'en i pcer.. Mitt eksempel : WindowsXP CPU: 2000XP+ Timer pr SETI pakke : 26 Linux CPU: Duron 800 mhz / Timer pr SETI pakke: 9 Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Joda, det hadde vært artig å hatt sinnykt mange med Linux som kjører SETI. Får snart opp mitt system, og da får vi se hva det blir til... SETI på cluster 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå