Nuntun Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei Fant dette tilbudet på Navman F10 gps på lefdal, og vurderte om jeg skulle slå til på tilbudet. Men, jeg vet relative lite om gps og lurte derfor på om noen hadde noe erfaring med denne gps'en eller lignende modeller. Å en ting til.. Fungerer denne når enn går også? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Til en sum av 395,- så hadde jeg helt klart kjøpt den. Har ikke studert forskjellen på den og de litt dyrere gpsèr, men tror nok den viser vei. Her kan du sjekke brukerveiledning selv: http://no.diplodocs.com/brukerveiledning-i...g/NAVMAN/F10-_E Der finnes også software oppdatering under linken. Hvor gamle kartene er på modellen.....?? Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Det vet jeg sannelig ikke Noen andre som har noen erfaringer med denne gps'en? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kjøpte nettopp den siste (de trodde kanskje de skulle få tak i et par til) de hadde i Bergen. Noe særlig erfaring har jeg ikke, den viste hvertfall veien hjem til meg. Skulle gjerne hatt litt større skjerm, bokstavene (når du skal taste inn adresser) skulle også vært litt større, jeg trykker gjerne på 3 bokstaver samtidig. Men går ut i fra det at kommer seg med litt øvelse. Ellers har jeg aldri hatt noen gps før, så jeg vet egentlig ikke hva denne modellen mangler. Noe må det jo være til den prisen. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe, var akkurat det jeg tenkte også Når er deal ser ut til å være for god til å være sann, er det som oftest det! Men den virker så kjekk med touch screen og saker. Har du prøvd å gått en tur i Bergen sentrum med den? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke prøvd den i sentrum, men jeg har merket at kartene ikke er helt oppdatert. Uansett, jeg syns den er fin til prisen. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 hehe okei Får se hva jeg gjør.. Er ikke sikker på om tilbudet fremdeles er der, men det kommer alltids noen nye tilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå