learntofly Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 I går klarte jeg å kløne det til for meg selv, og mistet mobilen min. Mobilen var gammel og klar for bytte, det var verre med sim-kortet som satt i. Jeg fikk sperret sim kjapt og greit på nett, men fikk ikke bestilt sim. Jeg ringte til OneCall, og fikk beskjed om stor trafikk. Intet uventet der, men etter ca 30 sekunder svarer en hyggelig jente meg. Hun gir meg god hjelp, men jeg må sende en mail til dem for å få bekreftet noen detaljer. Jeg sender så mail, og belager meg på lang behandlingstid. Men nok en gang blir jeg positivt overrasket. Etter ca 2 timer får jeg svar, og alt er fikset. Nytt sim er på vei, og OneCall har overbevist med god kundeservicen ovnefor meg! Mange operatører får mye pepper rundt omkring, så derfor ville jeg bare dele min solskinnshistorie med dere Lenke til kommentar
otis Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det jeg synes er bra på toppen av dette, er jo at One Call har særdeles lave ringepriser, men at det tydeligvis ikke har gått utver kvaliteten på kundeservice. Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) eg selv må si at One Call har besvart/hjulpet meg innenfor ganske kort tid. Så jeg er veldig fornøyd. Påpekte også at Deres sim-kort ikke alltid fungerte tilfredsstillende i iPhone. Etter noe tid kom One Call tilbake med en ny type sim-kort, dette er seriøs kundebehandling. Ingen kostnader ved å få nytt sim-kort. Bra! Endret 24. oktober 2008 av ebbe77 Lenke til kommentar
deer Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Veldig fornøyd med behandlingen fra OneCall da jeg sa opp abonnementet. Har ikke hørt et kvekk fra dem etter siste faktura Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 OneCall har veldig bra kundeservice. Får raskt svar på e-post og telefon. Ikke noe å klage på! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Og i dag fikk jeg sim-koret i posten. Dagen etter jeg bestilte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå