TST Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vi har fem eksemplar av Fable 2 som vi gir bort til leserne våre. Les mer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Veldig lang svarfrist da Håper jeg vinner Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har aldri vunnet noe før jeg faktisk! Håper det blir meg denne gangen Vet jeg har svart rett. (hvis jeg har klart å skrive .con istedetfor .com i emailen min, betyr det at jeg er ekskludert fra konkurransen? Jeg tror kanskje jeg presterte det) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hm... har heller ikke vunnet noe før. Eller vent litt, vant jo key til Resistance 2 i går. Men hadde ikke noe bruk for den da jeg ikke har PS3, Så den ble gitt bort til en bruker her på forumet Satser på å vinne noe man har bruk for nå da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Får kjøpe en 360 hvis jeg vinner. Synes det burde være flere konkurranser med bedre spørsmål, som "hvorfor bør du vinne?", og ikke bare enkle tv quiz spørsmål. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Enig. Det tok meg ti sekunder med google å finne svaret. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (hvis jeg har klart å skrive .con istedetfor .com i emailen min, betyr det at jeg er ekskludert fra konkurransen? Jeg tror kanskje jeg presterte det) Ja det vil eg tru, kan ikkje la folk som ikkje klarer å skrive "com" få vinne. Får kjøpe en 360 hvis jeg vinner. Fy! Burde vore kun for dei med X360 som kan delta. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper det kommer en PC versjon snart siden jeg ikke har XBOX360. Lenke til kommentar
Benny50000 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper jeg vinner. Har aldri vunnet noe ved å svare på noe på nettet før. Jeg har heller ikke vunnet i Donald før. (Har prøvd ca ørten ganger) Jeg har vunnet noe ÉN gang, og da vant jeg en gammal Discman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har du vunnet ein gang så er det meir enn nok, eg har aldri vunnet noko. Lenke til kommentar
JKS16 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vi har fem eksemplar av Fable 2 som vi gir bort til leserne våre. Les mer Når får man Email hvis man har vunnet?? Får man emailen med en gang eller når konkurransen er over?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Konkurransen er åpen frem til klokken 10 tirsdag 28. oktober. Vinnerne blir kontaktet på e-post, og annonsert i en egen artikkel her på Gamer.no. Så du får mail hvis du har vunnet etter at konkurransen er avsluttet. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ettersom jeg for første gang vant noe på nettet var første runde med beta-keys til CoD5 her på Gamer så får jeg håpe videre på min lucky-streak! Hehe. Lenke til kommentar
Gusj Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Får håpe eg vinn her sidan spelhausten i år ikkje er snill mot fattige studentar :'( Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ettersom jeg for første gang vant noe på nettet var første runde med beta-keys til CoD5 her på Gamer så får jeg håpe videre på min lucky-streak! Hehe. Føler ikke det er en konkurranse når det er førstemann til mølla og et SINNSYKT lett spørsmål. Her er det imidlertid tilfeldigheter som avgjør, dessverre. Jeg har også "vunnet" en rekke beta-keys, men dette teller etter min mening ikke. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Spørsmålene kunne sikkert vært et hakk vanskeligere, men virkeligheten er slik at noen alltid vil klage, enten det er for vanskelig eller for lett. Og det blir ofte veldig vanskelig hvis man skal finne spørsmål hvor svar ikke kan letes opp på nettet. Men vi tar tilbakemeldingen til etterretning :-) Endret 26. oktober 2008 av TST Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror han mener CoD 5 kodene, de var førstemann til mølla. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Aaah, håper jeg vinner! Vant en GPS får ei tid tilbake, pluss en beta-key, så nå er det på ride med en hat-trick!(hvis beta-key tels som en vinn da) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Når får vi vite at jeg ikke vant? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 http://www.gamer.no/artikler/her_er_fable_2-vinnerne/57410 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg