Vegard_Haug Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nok et actionspill har blitt snappet opp for filmatisering. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Army of Two handler om to leiesoldater som drar rundt i verden og skyter masse folk Med andre ord, tidenes film dette kommer til å bli :=) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Spillet var middelmådig, og jeg har på følelsen at filmen kommer til å bli verre. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper den blir bra, *har ikke fått prøvd spillet enda da men.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Faen, når jeg las fort over tittelen trodde jeg det var en oppfølger det var snakk om Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 tror faktisk at filmen kan bli bra Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Army of Two handler om to leiesoldater som drar rundt i verden og skyter masse folk. eh...lol, er ikke dette egentlig det de fleste FPS/3PS handler om? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 tror faktisk at filmen kan bli bra Det tror og håper jeg også ! Masse heftig action on hel hel bøtte med humor, så kan dette bli god lørdags kos ! Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kan gå begge veier. Masse skyting med klisjefylte tørre kommentarer. Håpe de lager bra scenario. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Snakker vi Jean Claude Van Damme og Dolph Lundgren i hovedrollene eller? Lenke til kommentar
Jacsterd Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har ikke så store forhåpninger til dette. så mange filmer som er laget ut av spill har vært bare sorgen... utenom Max Payne filmen Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Scott Stubber? Hva driver Uwe Boll med for tiden? Lenke til kommentar
Zeso Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kan bli bra, kommer ann på hvem spiller rollene. Fins det en Halo film? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Scott Stubber? Hva driver Uwe Boll med for tiden? Håper han aldri kommer tilbake, "for the king dungeon Bla bla" Filmen, fyfaen... aldri sett noe lignende, håper ejg alri ska heller. Jeg mener, eneste grunnen jeg så den var pga av Jason Statham, Fikk et nyt syn av personen, at han takket jeg til å være med i den filmen, lol, er han så desperat etter penger?! Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 I denne filmen MÅ jo The Rock & Vin Diesel være hovedpersoner! Tror dette kan bli en bra film med grei underholdningsverdi, så lenge Uwe Boll holder finga laaaangt unna fatet.. Perfekt søndagsfilm, bare masse meningsløs action kombinert med morsomme kommentarer! Og mens vi er inne på spill filmer, Max Payne må være noe av det dårligste jeg har sett på lange tider... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Likte Army of Two jeg, men sammen med en kompis! Ganske artig. Historien var ikke det store da men, humoren var der ^^ Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 I denne filmen MÅ jo The Rock & Vin Diesel være hovedpersoner! Tror dette kan bli en bra film med grei underholdningsverdi, så lenge Uwe Boll holder finga laaaangt unna fatet.. Perfekt søndagsfilm, bare masse meningsløs action kombinert med morsomme kommentarer! Og mens vi er inne på spill filmer, Max Payne må være noe av det dårligste jeg har sett på lange tider... The Rock & Vin Diesel MÅ være med ja! Tror dette kan bli en meget god action stappet film. Dog er jeg reedd for at denne kan bli virkelig dårlig. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Army of Two er ett ganske bra spill sammen med en kompis. Dog en relativt svak story. Lurer på hvem som skal spille Phillip Clyde. Jeg nominerer Vin Diesel til den rollen, så får man finne noen andre til å spille Rios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg