Galexon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 I går logget jeg på steam og lagret påloggings-informasjon, slik at jeg kunne logge på via offline-mode i dag på skolen (steam er sperret på routeren). Jeg skal på LAN i ettermiddag, og tenkte i den anledning at jeg skulle lage noen CS-maps på Hammer Tool. I dag når jeg skulle logge inn, kom det likevel "could not connect to steam network", enda dette ikke skal være nødvendig ved offline-mode. Jeg har henvendt meg til steam sin support, men sikkert på grunn av tidsforskjellen, har jeg ikke fått svar enda. Jeg ville veldig gjerne ha kommet i gang med maps allerede nå i skrivende stund (kl 11.27), slik at de er ferdige til kveldens LAN-event. På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 du burde gått i offline mode før du avsluttet, da vil det fungere.. hatt med pcen til steder det ikke er internett og blitt utrolig frustrert da jeg ikke får startet steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå