goffen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har et xD-kort liggende som backup i E-3. Samma her. Glemmer aldri den ene gangen jeg var på helgetur og CF' kortet gikk til h... helt i starten av turen. Har alltid et xD-kort ståene i "just in case". Goffen Lenke til kommentar
war2war Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har egentlig bare et spørsmål; går det ann å ta helt plaine sort\hvit bilder med dette kamera? tenkte sort\hvit uten effekter. Lenke til kommentar
Ravneson Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 war2war: Hvis du mener altså å ta sort-hvitt bilder uten overdreven kontrast el. så ja, det går helt fint ann å gjøre; det er bare å velge "standard B/W" innstillingen framfor "Dynamic" eller "Smooth" (engelsk navn her fordi jeg har min stilt inn på engelsk; dynamic har en god del mer kontrast, og blir ofte litt mer spennende, smooth derimot er mykere i kontrasten og derfor mye snillere med ansikter.). Hjelper det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg