Gå til innhold

Hva er achievements?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har fått en liste ingame (trykk på y,så ser du den). Der står hvor mange achivements poeng du har, og hvor mange som er mulige å få enda. Men tilbake til listen(e). Der står det hva som trengs for å oppnå den achivementen og evt. hva som er reward for å klare den.

Det er enda flest rewards på de såkalte mete-achievement. Som krever at du klarer to eller flere forskjellige achievement for å få. Feks: Klare alle Hallowed End achievement, så får en meta-achievement og en reward.

edit: Hva er de til? Du kan skaffe deg div titles og mounts enda, om det kommer noe mer å bruke dette til gjenstår å se.

Hvorfor folk gidder å jakte på de? Det kan ikke jeg svare på for alle, men min grunn er at jeg ikke gidder å farme gear osv før wotlk, så da sitter jeg bare ingame og snakker med ingame venner imens jeg prøve å gjøre noen achievements.

Endret av Matseh
Lenke til kommentar

www.wowinsider.com har svar på alt du lurer.

Meta achievement er ein achivement du får for å utføre fleire andre achievements.

Utforske Kalimdor er ein achivement.

Samen med EKingdoms og Outlands.

Gjer du alle 3, pluss Northrend når det kjem, får du ein meta achievement som gir deg tittelen "The explorerer" pluss eit tabard som er like stygt som brukt toalettpapir

Lenke til kommentar

+Healing og +Spellpower går vel under det samme etter patchen. Dvs at healer slipper å farme to typer gear for dps og healing. Eneste er vel stats, mana pr sek og hit som spiller noen rollepå diverse gear for healers/dps.

Og rewards er vel enda bare titles og Mounts ja. Prøvde å forklare hva en meta-achievement var.

Klarer du alle achivementsene under en gren, feks. i Hallowed End rundt 10-12 stk (eller fler?) Så får du "unlocka" en achivement som viser at du har klart alle under den grenen, og får da en title. Ikke alle meta-acacacheheiheebevbe blabla belønner med noe, men mange gjør.

Sink skrev:
epeen
Endret av Matseh
Lenke til kommentar

og før du lurer. Spellpower gir mer +heal enn +dmg per poeng (ca 1,9 add heal vs 1 add dmg per poeng) - slik at total healing blir det samme som tidligere, men folk med healing gear har fått en boost i add damage etter patchen (på samme måte som at dps'ere ahr fått mer add healing etter :) )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det er vel snakk om 50 unike mounter, dvs at det ikke holder med å kjøpe dem, men skaffe med via rep, rewards, loot etc.

Alle klasser har 2(?) forskjellige 60% mounter, iogmed at det finnes 5raser på hver side, 6 når wotlk kommer ut. Kommer du kun til å få kjøpt 10stk.

Nå får ikke jeg til å åpne linken din, så jeg vet ikke om det er snakk om 60% mount's eller 100% mount's.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...