gustav Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 ..... formatet, ifølge http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVD...0&Search=Search men jeg er nå lei av å vente på Sony DRU500A, som jeg bestilte på komplett i januar. Kan jo få NEC ND1100 til nesten halve prisen. Og jeg har dessuten stor tro på + formatet for fremtiden. Får jo ikke byttet hvis jeg kjøper denne på komplett, hvis det skulle vise seg at standalone-spilleren min ikke tar + formatet. Er det sansynlig at min standalone (LG 4730) tar + formatet? Har dessuten PS2. Noen som vet om denne takler + formatet? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 I følge MPX, kommer den i dag. Selv skal jeg bestille NEC ND-1300 når den kommer Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Er det sansynlig at min standalone (LG 4730) tar + formatet? Ikke særlig. Har dessuten PS2. Noen som vet om denne takler + formatet? Søk på dvdrhelp. Svaret er ja. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Er det sansynlig at min standalone (LG 4730) tar + formatet? Ikke særlig. Har dessuten PS2. Noen som vet om denne takler + formatet? Søk på dvdrhelp. Svaret er ja. Den støtter forøvrig dvd+rw også. Ikke så værst til å egentlig være en spillekonsoll. Noen som vet om dvd-rw? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Den støtter forøvrig dvd+rw også. Ikke så værst til å egentlig være en spillekonsoll. Noen som vet om dvd-rw? http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers.php?DVD...h&Search=Search Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Den støtter forøvrig dvd+rw også. Ikke så værst til å egentlig være en spillekonsoll. Noen som vet om dvd-rw? Nok en gang, søk på dvdrhelp. Svaret er ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå