stianha Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vårt BIFF-team gir deg sine anbefalinger fra årets festival. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vær glad dere ikke så "de levande" Maken til dritfilm. Lenke til kommentar
joakimhu Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Synes "Gonzo" filmen var litt kjedelig, hvis man har sett "Breakfast with Hunter S. Thompson" fra 80 tallet og den "Hunter goes to hollywood" så var det ikke mye nytt, bare det at han var død, og de skøyt han ut av gonzokanonen på slutten, men sikkert grei for dem som ikke har hørt om han før. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Synes "Gonzo" filmen var litt kjedelig, hvis man har sett "Breakfast with Hunter S. Thompson" fra 80 tallet og den "Hunter goes to hollywood" så var det ikke mye nytt, bare det at han var død, og de skøyt han ut av gonzokanonen på slutten, men sikkert grei for dem som ikke har hørt om han før. Jeg har ikke sett noen av de andre filmene om han men har lest mange av bøkene han har skrevet og elsker mye av det han har gjort. Synes filmen var bra både for de med forkunnskap og de uten. b-real: Mener du "Du levande" av Roy Andersson? I så fall er jo det en virkelig flott film om enn kanskje litt oppskrytt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Var den jeg mente ja. De skal ha for at det var godt gjennomført rent stilmessig men jeg kunne ønske at jeg hadde en fjernkontroll så jeg kunne ha bladd forbi ufattelig mange dritscener imo. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tja, var noe jeg stilte spørsmålstegn til når jeg så den på BIFF 2007, det er jo en stund siden så husker ikke helt hva det var jeg mislikte med den foruten at jeg ikke helt skjønte poenget og ikke fant noen rød trå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg