Oiv83 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Så absolutt Cola! Julebrus må være i en begrenset periode så man kan lengte seg til den. Hvis den hadde vært året rundt hadde man ikke hatt så sterke meninger om julebrus. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det kommer helt ann på hvilken julebrus det er, Men ville nok tatt cola. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Julebrus er godt til en viss grad, men i lengden går jeg lei av den. Cola derimot er noe jeg kan drikke året rundt. Mitt svar er: Cola! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 DAHLS Julebrus +1 Dahls Julebrus når det selges, Cola resten av året (jeg drikker relativt lite brus i utgangspunktet). Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Julebrus er godt til en viss grad, men i lengden går jeg lei av den. Cola derimot er noe jeg kan drikke året rundt. Mitt svar er: Cola! Helt enig, det er vel ingen som drikker julebrus i et helt år akkurat Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Julebrus er godt til en viss grad, men i lengden går jeg lei av den. Cola derimot er noe jeg kan drikke året rundt. Mitt svar er: Cola! Helt enig, det er vel ingen som drikker julebrus i et helt år akkurat Julebruskongen gjør det. Men jeg ville helt klart gått for colaen. Julebrus blir man fort lei av, drikker det bare i desember. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Mack julebrusen er best. Den derre Grahn eller noe sånt er jo klisste og smaker dritt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) jUlEbRuS!! Uten det minste fnugg av tvil! Endret 9. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Må nok bli colaen det gitt, selvom julebrus er super digg den Men man får liksom nok av den i perioden den selges Endret 9. november 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Man kan aldri få nok av julebrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå