Swafty Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva ville du beholdt hele året hvis du kunne bare velge en? Cola eller julebrus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Julebrus er godt fordi du drikker det så sjeldent, Cola er godt hele året. Siden jeg drikker så lite brus som jeg gjør, blir det nok julebrus. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tror faktisk jeg må si Julebrus, drikker kanskje cola toppen 10 ganger iåret. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tror det måtte bli julebrus. Har blitt ganske lei av cola. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er veldig usikker. Når det er julebrus i butikkene drikker jeg omtrent kun det. Resten av året drikker jeg ca. to Colaer om dagen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kommer helt anpå, er det sånn faggot rødbrus-Julebrus så kan den gå å legge seg, er den fra Hamar/lillehamer-bryggeri så tar den kaka Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Cola, julebrus er ekkelt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Julebrus er for søtt og klissete i lengden. Klarer max en flaske. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 høres ut som om "julebrus" er en spesifikk brus? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du må nok spesifisere hvilken julebrus det er snakk om. Er det den der julebrusen folk har sørpå, så finnes den i butikkene hele året - i form av Eventyrbrus eller liknende. Er det Dahls julebrus så er den unik og nam. Å drikke julebrus hele året blir bare for dumt, da er det ikke lenger julebrus. Noen som visste at Hansa Juleøl og Hansa Påskeøl er akkurat det samme ølet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja all julebrusen jeg har drukket har vært av den røde typen. Champagnebrus er ikke julebrus. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Julebrus helt klart. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du må nok spesifisere hvilken julebrus det er snakk om. Er det den der julebrusen folk har sørpå, så finnes den i butikkene hele året - i form av Eventyrbrus eller liknende. Er det Dahls julebrus så er den unik og nam. Å drikke julebrus hele året blir bare for dumt, da er det ikke lenger julebrus. Noen som visste at Hansa Juleøl og Hansa Påskeøl er akkurat det samme ølet? jeg har spesifisiert hvilken Julebrus som er god Men alle disse rødbrusa som blir kalt julebrus er shitty greier. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Julebrus er digg, men slår ikke Coca Cola! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tullprat, brun "julebrus" er jo bare vanlig champagnebrus. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Mener CB og alle de andre favoritt julebrusene.. ikke de vanlige røde med ingen merke untatt "julebrus" og sånt.. de smaker piss Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Julebrus, drikker ikke cola vil vanlig heller. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tullprat, brun "julebrus" er jo bare vanlig champagnebrus. Taste again Den julebrusen samker ikke som vanlig champagnebrus, men ser ut som den ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå