SoFreshNSoMean Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg synes Collectors edition versjonene av en del spill er utrolig triste greier. Jeg fikk fable 2 i posten i går, men finner raskt ut at det er stor forskjell fra den amerikanske collectors edition og den europeiske. Dette holder ikke! En collectors edition skal ha INNHOLD og være noe ekstra(f.eks GTA 4, Halo 3 og Mass Effect). Collectors edition er ikke en papp-eske rundt spillet og en bonus dvd med hvordan spillet ble laget samt en nedlastning. Jeg er lei av at det amerikanske markedet skal få bedre produkter enn oss i tillegg til bonus innhold de deler ut til kunder som forhåndsbestiller(F.eks BF:BAD Company og Fable 2). Jeg håper virkelig at Collectors edition av fallout 3 inneholder alt som er blitt annonsert i stedet for at jeg blir skuffet slik som jeg ble av fable 2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du bestiller Collectors edition på f.eks Gamezone.no står det alltid spesifisert hvilke ekstra ting som medfølger i pakken. Da er det som regel ikke noe problem. Dessuten har man 14 dagers angrefrist. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fable 2 collecters edition ble nedstrippa over hele verden. Lenke til kommentar
SoFreshNSoMean Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Fable 2 collecters edition ble nedstrippa over hele verden. Var ikke klar over det. Slik jeg forsto det, var det faktisk en del som faktisk fikk den orginale pakken. Uansett bør Microsoft skjerpe seg. Det virker som om de nedprioriterer oss i forhold til det amerikanske markedet. Det hadde f.eks vært fint om europeiske kunder også fikk fordeler for å forhåndsbestille spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå