Otmin Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Eg lurte bare på om noen hadde noen ideer om hvor godt pcen min kommer til å kjøre Far Cry 2:) Eg tenkte på 1440x900 oppløsning. Systemet mitt står i signaturen;) Lenke til kommentar
viranth Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det vil gå bra. Prøv det :b Lenke til kommentar
Otmin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Det vil gå bra. Prøv det :b Jada, lurte bare på det får det i posten i dag og må vite hva jeg har å glede meg til:) Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det blir nok sannsynligvis ikke noe problem for deg. Jeg kjører nok det meste på fullt hvis du tar en tur inn på profilen min for å si det sånn. Dette er ikke som crysis, som er feilkodet og programmert ti å ikke funke fullt på det høyeste nesten. Lenke til kommentar
Otmin Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Det blir nok sannsynligvis ikke noe problem for deg. Jeg kjører nok det meste på fullt hvis du tar en tur inn på profilen min for å si det sånn. Dette er ikke som crysis, som er feilkodet og programmert ti å ikke funke fullt på det høyeste nesten. Men da har jeg det klart for meg, takk takk:) Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 jeg kan kjøre på very high med 2xAA i den oppløsningen, har fps fra 28-40, ligger stabilt rundt 30. spiller i directx 9. Og jeg spiller på Bærbar. på Clocket 8800m GTX, så du trenger ikke å tenke på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå