Tåkefyrste Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg har klart å bøyd de fleste pin'ene på skjermkabelen min (ikke spør meg hvordan :oops: ) og selvfølgelig er skjermen av den typen der kabelen er montert fast i skjermen, og ikke lar seg bytte med det første .... Er det noen som vet om det går an- og evt. hvordan man kan bytte dette på en slik skjerm? Jeg er ganske grønn på området lodding, og tukling med små kabler osv. så en enkel løsning hadde vært fint Takk. -apollox Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Seriøst... jeg trenger hjelp... ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 har skrudd inni noen skjermer, og det er slik at i mange skjermer hvor kabelen ikke har festepunkt på baksiden, pleier det å være et festepunkt som skal la seg lett løsne på innsiden Lenke til kommentar
tore- Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Dette er ikke et råd, men en skjennsel.... Hvor smart kan man bli? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du finner en ny skjermkabel ved å snoke litt rundt hos Elkjøps og Experts avfallsplasser. Der finner du kasserte skjermer med kabel som er OK. Kabelen med plugg kan du bruke til din skjerm, men det er ikke sikkert at fargemerkinga på lederne er lik merkingen på kabelen i din skjerm, så det er et fagarbeide å skifte denne. Hør med en yrkesskole eller bruk en radio/TV-forhandler. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvis du er litt fingernem og såfremt ingen av pinnene er brekt, så er det vanligvis en smal sak og rette dem ut igjen. Jeg har rettet ut hundrevis av pinner opp igjennom åra, både på kabler og kort. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 Dette er ikke et råd, men en skjennsel.... Hvor smart kan man bli? Hva mener du med det?? Trenger ikke være idiot for å ødelegge noen pin'er på kabelen... Hvis du ikke har noe bedre å komme med så er det unødvendig å poste... Må vel levere inn skjermen, åpnet den å så at det ble litt i det vanskeligste laget for meg.... Kabelen var jo jordet både her og der! Lenke til kommentar
tore- Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Min bror klarte det, eneste måten man klarer det på er å være en idiot. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Min bror klarte det, eneste måten man klarer det på er å være en idiot. Da har du lite peiling.. alle kan være uheldig. slev en verdensmester. Råd. visst de ikke er brekt av eller noe.. prøv å bøy dem forsiktig tilbake.. har gjort det mange ganger selv.. og det har vært vellykket Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 tore-: Har fått flere klager på din oppførsel i denne tråden. Du kommer her med med to helt usakelige poster, som også er helt grunnløse og kan betegnes som trakasserende. Trakasering er akseptabelt i dagens samfunn, og naturligvis også på dette forumet. Anse dette som en advarsel. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Da burde vel du som admin vite bedre at slikt taes på priv.msg? Hvorfor jeg ikke gjør det nå er bare for i vise. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Da burde vel du som admin vite bedre at slikt taes på priv.msg? Hvorfor jeg ikke gjør det nå er bare for i vise. Du bør skjerpe deg litt... Lenke til kommentar
tore- Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Han sa det var lov å trakkasere. Ikke min feil det. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 visst de ikke er brekt av eller noe.. prøv å bøy dem forsiktig tilbake.. har gjort det mange ganger selv.. og det har vært vellykket Jeg klarte å bøye tilbake alle, bortsett fra én, som brakk ... Takk for rådene, men det ser ut som det blir verksted neste -apollox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå