crea Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Prøver meg på å legge ut et bilde her for å høre hva folket synes. Ikke så lett å få bra bilder av bilene på banen med tele linsa for en nybegynner, men syntes dette her ble ganske bra. Hva synes folket? Kan ihvertfall love dere at bilen var rå 250mm,ISO 400,1/250, f5.6 Edit: La inn EXIF Endret 24. oktober 2008 av crea Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Likte bildet, bilen og! Men når det gjelder slike bilder ville jeg helst hatt et bilde der du ser fysikken i bilen jobber, men det er bare meg Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Veldig stilig bilde av en veldig fin bil! Det eneste som forstyrer meg litt er den hvite "sving malinga" til (vår) venstre side. Endret 24. oktober 2008 av Haawy Lenke til kommentar
crea Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Luddezor: Ja, jeg skjønner hva du mener. Ser ikke ut som om bilen går så fælt her egentlig Haawy: Ah.. den linja så jeg ikke før nå. Den var litt forstyrrende ja, får ta å croppe bort den Lenke til kommentar
emero Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 du får brushe inn litt røyk... hehe! skulle nok ønsket meg litt mer luft over bilen, og enten mer eller mindre av svinglinjen. har du en større crop jeg kan se, eller zoomet du inn så mye som vi ser her? Lenke til kommentar
crea Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 du får brushe inn litt røyk... hehe! skulle nok ønsket meg litt mer luft over bilen, og enten mer eller mindre av svinglinjen. har du en større crop jeg kan se, eller zoomet du inn så mye som vi ser her? Hehe.. det kommer nok til å ligne mer på krusseduller en røyk Her er det uredigerte bildet Legger også ved et litt mer actionbilde av bilen. Bare synd jeg ikke fikk med hele :/ Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Antar bildet er fra Ringen ? (for de som ikke vet hva Ringen er : http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring ) Lenke til kommentar
crea Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er fra Nürburgring ja En av de siste svingene før langstrekka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå