mathiashel Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Heisann. Da jeg prøver å instalere itunes eller quicktime kommer følgende feilmelding opp: Kan ikke opprette katalogen Programfiler/quicktime fordi den ikke har tilgang, og at jeg må eventuelt logge inn som administrator og prøve igjen.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva det skyldes? På forhånd takk Mvh Mathias Lenke til kommentar
WooFeeR Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Heisann. Da jeg prøver å instalere itunes eller quicktime kommer følgende feilmelding opp: Kan ikke opprette katalogen Programfiler/quicktimefordi den ikke har tilgang, og at jeg må eventuelt logge inn som administrator og prøve igjen.. Noen som har opplevd det samme eller vet hva det skyldes? På forhånd takk Mvh Mathias Se etter om du har ei mappe som allerede heter det, og evt. se etter om det er noen prosesser som kjører fra mappen. hvis ikke sjekk at du har rettigheter til å bruke /programfiler har du prøvd og høyreklikket på setupen og (run as - administrator)? Endret 24. oktober 2008 av WooFeeR Lenke til kommentar
mathiashel Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 det hjalp desverre ikke det heller. Fortsatt samme problemet Lenke til kommentar
TehT Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 har du prøvd å manuelt opprette mappen i programfiler? Lenke til kommentar
mathiashel Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 ja, det har jeg Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvorfor ha itunes i det hele tatt? altså ville heller ha satset på winamp vis du ikke får installert Itunes. Tror den ny versionen har støtte for ipod vis det er det du tremger Itunes til, er ikke helt sikker men hørte noen nevne det en plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå