Exclusive Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen som så dette igår? Jeg syntes det var veldig morsomt. Ikke det beste Eckbo har gjort, men det var veldig gøy og se han på tv igjenn. Eckbo er virkelig en av norges morsomste mann. Lenke til kommentar
otis Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så det, og likte det. Ganske bra greier. Venter på mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Syns ikke det var såå bra, men var et par episoder jeg fikk latterkuler av. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dårlig var det ikke, et par morsomme seanser. Og veldig overraskende at ho jenta faktisk eksisterte, og før man fikk svelget det kom eks-kjæresten stormende inn Lenke til kommentar
KEX Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Likte det godt. Espen Eckbo er en herlig fyr. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dårlig var det ikke, et par morsomme seanser.Og veldig overraskende at ho jenta faktisk eksisterte, og før man fikk svelget det kom eks-kjæresten stormende inn ble faktisk svært overrasket der ja det var jo en klassisker når det gjelder og loppe folk for penger!. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg ble meget overrasket selv. Jeg var sikker på at nettkjæresten hadde lurt han. Ellers er jeg litt skuffet. Jeg hadde nok alt for høye forhåpninger. Underholdende var det uansett Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Dagens episode var veldig morsom. Elsket den historien med han gamle mannen :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg elsker han der negeren fra Rogaland. Genial type :!: Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ernst Øyvind. Han er genial ja. Vi har en vikar på skolen nå som har samme dialekt og er like apatisk som han. Når klassen sitter som et spørsmålstegn sier han "har dere ikkje lært det her før?" mens han lener seg på pulten og puster tungt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg fikk ikke med meg denne serien når den begynte, men har fått sett de to første episodene på nett-tv nå, og jeg syns det er morsomt. Ikke hysterisk, men det er da en kos serie ^^ Syns Eckbo er veldig god på dialekter, selv om jeg tipper de som har den bestemte dialekten helt sikkert hører feil som ikke vi andre hører. Spesielt syns jeg det bor en skikkelig god bergenser i gamle Lauritz. :!: Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Ernst Øyvind er nok min favoritt av figurene til Ecbo. Av en eller anna grun føler jeg at han minner litt om meg. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Ernst Øyvind Tvedt er uansett den råeste av dem, ler så jeg griner til tider. Er nok en del som kjenner seg igjen i han ja Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tett på tre - Espen Eckbo Genialt ^^, han utfyller de så veldig om noen kan si så mye domt og morsomt er det han **. Men ser litt den boretslage, stilen i måten det ble gjort på =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå