Hagevikjen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Den siste uken har touch-knappene på tv-en, samt alle knappene på fjernkontrollen bortsett fra av/på knappen sluttet å fungere i perioder. Jeg kan altså slå på tv-en, men ikkje skifte kanal, skru opp lyden osv. I tillegg "popper" menyen fram hele tiden uten at jeg trykker på noe som helst. Når jeg bruker fjernkontrollen blinker lyset på tv-en men ingenting skjer. Noen som har opplevd lignende og/eller har en løsning på problemet?? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 uten å kjenne til den tven så tror jeg at det eneste som hjelper er en reparasjon. det hørtes nesten ut som den delen som styrer tven har sluttet å virke. hvis det ikke da finnes noen måte å null stille den på da . Lenke til kommentar
Hagevikjen Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 uten å kjenne til den tven så tror jeg at det eneste som hjelper er en reparasjon. det hørtes nesten ut som den delen som styrer tven har sluttet å virke. hvis det ikke da finnes noen måte å null stille den på da . Hadde egentlig håpt på at det skulle vere en måte å nullstille den på, men det ser ikke ut som om det er det. Snakket med Samsung Norge og fikk beskjed om at det måtte en service til for å fikse problemet:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå