Rampage Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Når det gjelder spådommer angående 9/11. Som Camlon sier, det kommer inn tonnevis av scenario-advarsler daglig. Hvis man kikker på et utall filmer, serier, advarsel og trusler, så vil man nok finne de flest mulig tenkelig scenarioer. At det var "utenkelig" refererer nok heller til at noen faktisk skulle gjøre det, det er "utenkelig" at noen bekjente av deg kommer til å bli påkjørt i morra. Flykaprings-scenarioer har de øvd på flere ganger og det har alltid vært en trussel, så å påstå at det var utenkelig som i at de aldri hadde sett for seg at det kunne være ett alternativ er håpløst og langt på vei ett typisk "jeg har hørt de sa det"-fenomen. Den offisielle historien vektlegger stort sett menneskelige feil, kommunikasjonssvikt og dårlige valg. Der de med autoritet må få tak i andre for å godkjenne bevegelser og selv ikke tør å ta valg. NORAD ble ikke kontaktet når de mistet kontakt med flyene. Men det er unødvendig å gjøre dette til en 9/11-debatt. Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Ja, jeg vil også slippe en ny 9/11 debatt. Men det er for meg et viktig element i det jeg ser ta form, forutsatt at det var en innside-jobb. Hvis det kun er fluor du har funnet her, så gjerne for meg. Og som du sikekrt skjønner ut i fra det jeg skriver er dette bare en liten spillet deres, ment som en medisinering til å dumme ned folket og passifisere de. 97% av vestlige land har ikke sagt nei til fluor. Hver dag brukes det i tannkremen til den samme populasjonen du sikter til, med mindre noen gjør som meg og kjøper tannpasta uten fluor. Og som du ser kommer det også inn andre veier enn å bli puttet inn via drikkevarer. Jeg har nevnt andre former for depopulasjon gjennom enorme summer som har gått til organsisasjoner i u-land som arbeider for sterilisering, opplysning og aborter. Også at Aids-medisiner som faktisk er temmelig effektive ikke i tilbys jordens fattigste er også en indikasjon på at det ikke er intensjoner om å stoppe dette. Dette kan du lee mer om på Leger uten grenser sine websider, hvis det høre lite plausibelt ut. Der vil du få den offisiselle storyen, og du kan som meg tolke den dit du vil. Ut over dette kreves det harderes skyts mot virkelig avbefolkning, og der kommer global-oppvarming-scammen inn i bildet. Eneste løsningen, fjotten, Al Gore kunne komme med var å øke priser på dirvstoff betraktelig. For den fattige delen av verden som er minst like avhengig av denne ressursen for å overleve vil da selvsagt ikke kunne ta seg råd til dette, og man vil se både hungersnød i et ektremt antall, levestandard bli ytterligere redusert for disse og at medisiner og annen essensiell hjelp ikke vil komme frem i den skala den må. Til dere som mener i er for mange på jorden og er for en depoluasjon: finn dere ett tau, en høy bro, et skytevåpen eller annet og ta knekken på dere selv. Da har dere gjort et pent bidrag og handler etter deres egen vilje. Så, det finnes nok av ting jeg kan komme på i farten, utenom sitater og fluor som tilsier at eliten vil redusere menneskeheten. Ellers må jeg ta dette videre i morgen, for nå begynner det å bli alvorlig seint. Endret 6. november 2008 av galvhus Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 En liten collage om fluor og kvikksølv-vaksiner. http://www.youtube.com/watch?v=UaqEW_d8xyc Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Al-Qeada avd. Pakistan, og nye advarsler om at "ting vil skje"... Ville bare følge opp denne Obama, Biden, Powell, samt massemedias indikasjoner på at Terror angrep eller en større hendelse vil finne sted rett etter at han blir innsatt som President. Denne idéen om at terrorister vil angripe blir nå ofte pushet gjennom massemedia og etteretningskilder som alle er like vag, men likevel mener å ha sikre indikasjoner. Dette følger samme crescendo som ledet opp mot 9/11, noe som er et illevarslende tegn om at folk nå forberedes mot en ny fabrikert hendelse av større betydning. London times skriver i dag; "Barack Obama is being given ominous advice from leaders on both sides of the Atlantic to brace himself for an early assault from terrorists.” “Lord West of Spithead, the (UK) Home Office Security Minister, spoke recently of a “huge threat”, saying: “There is another great plot building up again and we are monitoring this" Angivelig er det Al-CIAda som er på banen igjen med celler som opererer ut i fra Pakistan, som selvsagt kommer svært beleilig for Obama som ved flere anledninger har talt varmt for å støtte og ekspandere bombing innover i Pakistan for å ta knekken på eventuelle terroristceller. Det har nå kommet svært mange advarsler om at Obama kommer til å bli møtt med en stor krise etter innsettelse og man kan jo begynne å lure på hva som ligger bak dette. John Biden var voldsom i hans uttalelser hvor han både 'garanterte' og 'lovet' at Obama kom å møte en stor internasjonal krise som både kom til å være 'tøff' og der 'upopulære avgjørelser' kom til å måtte bli tatt for å bekjempe dette. Colin Powell kom med lignende uttalelser når han ble intervjuet av Meet the Press før valgkampen var over, hvor han sa: “There’s going to be a crisis which will come along on the 21st, 22nd of January that we don’t even know about right now.” Madeline Albright sa også i et intervju med CNN's John Roberts at: “It’s just a statement of fact…something unexpected, you always have to be prepared for that.” Også andre har vert på banen, men de har vert mer vag, og kan ha ment det faktum at Obama faktisk har mye å rydde opp i på et generelt grunnlag med alt rotet som er der borte nå. Det er uansett ting som tyder på at disse globalistene nå ser frem mot at en krise vil komme som i tur vil få folk til å stille blindt opp rundt Obama og gi han mandat til å ta svært upopulære avgjørelser som ellers ville vært svært vanskelig å få gjennomslag for. --- Her er et innlegg jeg skrev om Obama under tråden "Gevernment bak 9/11?" --- --- Dette bare for å understreke at denne fyren langt i fra er noe bedre enn Bush, eller at vi vil se forandringer --- Det er altfor mange der ute nå som tror det er vår nye Messias som har kommet til verden i form av Barak Obama. Men bare se på gjengen han er på vei til å velge inn som sine med-kriminelle i Washington , og det kommer klarer frem enn noen gang at det ikke blir den Change'en We Need. Å tro at denne korrupte sleipingen har noen som helt intensjoner om å blåse Bush på noen av de utallige tingene hans administrasjon kan blåses på, så tro om igjen. Han er en 'puppet' på samme måte som Bush og kommer aldri til å gå utenfor agendaen til de som fikk han frem i dette systemet fra børjan av. Jeg vil heller si han kommer til å gjøre vondt verre, for folk har lært seg å hate Bush. Det var en del av hele strategien. Nemlig å få folk så lei den mannen som de tror utøver reell makt, at de vil prise alt Obama kommer til å gjøre fordi det på papiret vil være mot det Bush sto for. Bush var mot en karbon-skatt... Jamen da viser det bare at Global Oppvarming er sant, så la oss for all del innføre karbon-skatt. Dette har jeg nevn tidligere i andre tråder, og nå begynner propagandamaskinen også for fult her til lands med tåpelige innslag i TV2-nyhetene om IEA sine nyeste funn som spår om 6 *C temperaturøkning om vi ikke snur snarest og Fredrik Hauge som står å nikker til dette som den idioten han er. På FBI har de ekstra-sending med noe lunde samme tema, der de spør fremtredende folk i aktuelle posisjoner, "kritiske" spørsmål som havner i akkuratt samme kategori - nemlig idioti, svada og bortforklaringer. Ikke nok med dette. Nå skal Obama gå gjennom 200-300 lover som ble innført i Bush-epoken, og revurdere disse. Bare vent det vil bli gjort null og niks, annet enn å endre på et par av de dummeste og blåse disse opp i media med: "Nå kan dere som var skeptisk se; frelseren holder sine løfter også!" Eller på samme måte sende hjem 5-10'000 soldater fra Irak og si: "Gud! Han er vår nye Jesus!" Samtidig som han sender 50'000 nye soldater til et annet sted i verden for å drepe i for frihet, isbjørner og annet. På amerikansk jord har han og Biden også planer om å innføre en obligatorisk militærtrening på minst 3 måneder, hvor hver eneste amerikaner mellom 18-25 år har plikt til å stille i det som skal være et sivilt forsvars-program myntet mot terror trussler og ikke minst de kommende store og hyppige naturkatastrofer forårsaket av Global Oppvarming. Dette er fra intervjuer som ble gjort for to år siden, men det er bare inntil for uker siden at de måtte inn på sine egne sider og endre på ordlyd som "skal", "obligatorisk" og annet. Ved hjelp av Bush styret ble man jo kvitt Habeas Corpus og Posse Comitatus, som henholdsvis forbyr staten å drive ikke-rettslig inngripen i folks private sphære og at millitære styreker ikke skal kunne brukes mot sivilbefolkningen med mindre man har erklært Martial Law. Her kommer Obamas styrker inn, og kan fungerer både som våpen konfiskatører, deportering av sivile til FEMA-leire ved neste orkan, eller rett og slett som et springbrett for å gjøre folk fortrolig med dette, for så å eskalere bruken og treningen betraktelig i årene som kommer. Når det gjelder Obama og folks tro på han som noen fredsmann, så kan jeg bare med en gang si at denne mannen nå har tatt inn svært Israel-vennlige politiker-topper i sin tropp, som Rahm Emanuel (White House chief of staff). Denne mannen var for begge krigene i Irak, sa seg villig til millitærtjeneste i den Israelske hæren og ifølge Wikipedia skal tiden hans som styremedlem i Freddie Mac "was plagued with scandals involving campaign contributions and accounting irregularitie". I boken "In “Hail to the Chief of Staff”, beskriver Alexander Cockburn, Rahm(bo) Emanuel som en “super-Likudnik hawk,” who as chairman of the Democratic Congressional Campaign Committee in 2006 “made great efforts to knock out antiwar Democratic candidates". Annet søppel fra Clinton-tiden er også på god vei inn, og de som trodde de var kvitt ny-konservative, må tro om igjen; Richard Holbrooke gjorde seg bemerket under Clinton-tiden som mannen som planlagte bombingen av Serbia samt utvidelsen av NATO, stikk i strid med avtalene som Reagan og Gorbatsjov hadde kommet frem til. Madeline Albright, også en fra Clinton-tiden gjrode seg bemerket med uttalelsene til 60 minutes ang. sanksjoene mot Irak som drepte hundretusenvis av sivile og barn, der hun sa: "we think the price is worth it". Hun har også vert involvert i finans-skandaler på New York børsen, ifølge Wikipedia. Dennis Ross, som var kjent under Clinton-tiden som en leder i 'freds-forhandlingene" mellom Palestiana og Israel, var så egenhendig handlingslammet i denne posisjonen at det frustrerte de andre veldig sterkt. Alt som ble gjort måtte gå gjennom Israel først og ingen vedtak ble gjort som gikk imot det Israel kunne gå med på. I følge Wikipedia står det også at han er: “chairman of a new Jerusalem-based think tank, the Jewish People Policy Planning Institute, funded and founded by the Jewish Agency.” Robert Rubin blir sannsynligvis utpekt i en eller annen økonomisk stilling, etter erfaring med arbeidet rundt Glass-Steagall Act, som i effekt, herved gjør han til medskyldig i den finansielle krisen USA nå befinner seg i. Ralph Nader påpeker også at Obama er den første Demokrat som har klart å høste mer penger fra Big Corp over en Republikaner. Så at denne manner definitivt er i lomma på disse, er jeg ikke i tvil om. Men det er først og frems den finansielle krisen i verden som vil lage problemer. Det er bare måten Obama kommer til å serve interessene til de som har satt han inn som president som gjør denne mannen farlig. Ranet som nå pågår via Washington og Wall-Street er helt klart med på å gjøre ting vanskeligere, spesielt når det Henry Paulson i dag går ut og sier at det ikke blir noe av å betale ut råtne lån under noen omstendigheter, ei heller når bankene ikke har planer om å skape likviditet i markedet med de pengene de angivelig skal ha fått. Ei heller hjelper det at 2 billioner (amr. Trillions) nå er borte og som ingen har plikt eller lyst til å redegjøre for. http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=206...&refer=home Endret 15. november 2008 av galvhus Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg er veldig interisert i diskusjoner rundt hvorvidt vi blir styrt, om romvensener kontrolerer oss, om klor i vannet vi drikker gjør oss lettere å kontrollere og alt det der. Men jeg syntes faen meg folk burde klare å kritisere seg selv litt mer. Demokratiet har sine baksider, spesielt blandet med en økonomisk fordeling kalt kapitalisme, dette er ikke et rettferdig system, og kommer aldri til å bli det. Det er, og vil alltid være opp til forbrukerne og innbyggere i et land, og avgjøre hvordan ting skjer, hvis ikke nordmenn liker at ting er som de er, protester, hvis ikke man liker det andre gjør, så protester. Du ser dem i Kina, de protesterer hele tiden mot sitt totalitære regime, men hjelper det? Vi står her i Norge, ignorant som faen, skal vise vårt hat til totalitære regimer, spesielt med at alle klærene være står det, "made in china" Vi her i Norge er liksom så opptatt av alt rundt oss, krigene, fattigdom og grusomheter. Men når man ser på fakta, og oppdager at vi som forbrukere og produsenter, en del av en allianse av rikeste land i verden, sitter på kransekaken vår, spiser oss feit, og sier til resten av verden, vi må tenke på miljøet vårt, forteller andre land hvordan de skal kutte ned på co2. flaut, direkte flaut at vi aldri klarer å ta selvkritikk. Det er opp til hver enkelt av dere å prøve å gjøre deres beste, men dere klarer det ikke, fordi du syntes det er greit og spise all den maten, kjøpe all den dritten du ikke trenger, se på TV å vite ting om ting du aldri kommer til å tenke over igjen, dette er grunnen til at verden går til helvete, det er oss, og inntil du som enkeltperson begynner å gjøre noe med deg selv kommer vi aldri til å komme ut av problemet, problemer som for eksempel at hele vår økonomi er bygget opp av lån, vi låner av lån, som igjen er større lån, og hvem faen skal betale disse lånene? Jeg er ikke for at robbot bikkjer skal jage våre barnebarn, men vi spør om det, hver eneste dag når vi ser på tv, ser på at al quaida har bombet noe nytt, så sier vi? fy faen de folka er dum, men spør man seg kanskje forfor, det vi blir forklart av TV er at de hater frihet, frihet til hva da? spise til du driter samtidig? tar dop til du dør? forbruke mer enn andre? dette er nettop disse tingene de fleste former for ekstremister er imot, og de har faen meg gode grunner. De fleste i Norge er en gjeng selvopptatt egoister, og hvis alle mennesker skal tenke på seg selv, får vi en økonomi og samfunn som kun tenker på seg selv, framdeles noen som ikke skjønner? Og kanskje det som gjør meg mest kvalm, er at mange som sitter og diskuterer her på diskusjonsforumet, nettop sitter her og snakket om 9/11, world order og alt mulig annet piss, selv sitter de feit og jævlig og klarer ikke engang tenke på andre ting enn de "folka" som styrer, javel, så få rævn din ut av stolen å begynn å gjør noe, det har ivertfall jeg begynt med. the choise is yours, for now Endret 15. november 2008 av hartvedten Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Er delvis enig i mye av det du skriver. Jeg vil likevell si det er altfor få som føler fo å gjøre noe, og det blir vanskelig for deg å gjøre så mye om du ikke har en aldri så liten skokk i ryggen som kan hjelpe deg og stå på barrikadene for å skape forandring. Først må vel folk våkne opp, og siden Norge er så lite gjennomsiktig og vi er til de grader styrt av media-monopoler, er det vanskelig å finne noe her til lands som man kan sette fingern på og 'bevise'. Dermed blir det også vanskelig å få folk til å våkne. Derimot er det mye som skjer i verden nå som man kan se til, og våkne opp til slik at også kan folk kan se dette tydeligere her i Norge. Derfor har jeg denne tråden gående for å vise folk at det faktisk skjer ondsinnede ting i verden, som du også her poengterer, for å få folk opp fra idiot-boksen de har i stua. Jeg tar det som er lettest å gripe fatt i, og jeg mener flere bør vekkes i forhold til denne Obama. Jeg er ikke sikker på hvilket samfunn du vil ha, jeg vil bare ha frihet til å reise, frihet til å eige mine egne penger, frihet til å handle de varer jeg vil og frihet til å gjøre det meste så lenge det ikke rammer en tredje-part. Jeg tror Nordmenn generelt er for godt lullet med, og så dypt hensatt i en komatøs uvirkelighet, basert på noe de tror de vet, at det for øyeblikket ser ut til å være svært få som forstår det fulle og hele bildet. Jeg synes 9/11 var et skikkelig show-off, for de store krefter som styrer, og i så måte også bra, fordi det ble utført såpass dårlig at mange nettopp våknet opp til at styresmakter kan være i stand til å gjøre slikt. Derfra er det sikkert mange med deg som har blitt interessert i å vite mer om denne gjengen, og lært hvordan bankene tryller frem penger av intet, og hvordan mange grunnleggende regler har blitt forkastet i kjølvannet av den såkalte terror-bølgen. Men altfor mange tror enda at dette var Bush sitt opplegg, men jeg vil at folk skal forstå at han bare var en liten brikke i dette spillet, og at Obama vil fortsette samme løpet men med en litt annen "flawour". Det er tydelig at du tror på denne terror-bløffen, men sant å si tror jeg svært lite på dette, etter å ha vert i både Syria, Kambodsja, Laos, Thailand og snakket med folk fra Hamaz, og de andre landene jeg nevner. Mitt inntrykk var ikke at folk der har et spesielt hat til vesten. Jeg sier ikke at enkeltpersoner ikke har det, men jeg har mine sterke tvil om at majoriteten hater vesten på et generelt grunnlag. De ser kanskje mye feil i verden, men stort sett klandrer de sine politikere og ledere som de holder ansvarlig for undertrykkelsen de evt. måtte kjenne på. Jeg reiste alene til Syria rett etter at de hadde brent ned Ambassaden vår, og ikledde meg en t-skjorte med et stort Norsk flagg på, bare for å sjekke reaksjonene jeg fikk i sentrum av Damaskus. I følge media skulle jeg jo blitt lynsjet, og gjorde det for å bevise for alle tullingene jeg kjente, at folk ikke er så opptatt av dette som de tror, og at nedbrenningen av den Norske ambassaden eller generelt hat mot Norge var totalt oppdiktet og at dette var utført av en lynsjemobb fremsatt av styresmakter der nede. Jeg møtte ikke en eneste hele den dagen som ikke syntes det var kult at jeg bar det Norske flagget eller oppfordret meg til å ta den av pga. fare for min egen sikkerhet. Så denne terror-trusselen ser jeg ikke på som seriøst, bortsett fra de regjeringer som utfører dette mot egen befolkning. Ei heller føler jeg i lutfattige land som Laos og Kambodsja at de ser på oss som snyltere. Jeg har ofte prøvd å forklare de at "sorry, men dere kan dessverre ikke få lov til å komme opp på vårt nivå, fordi dere da vil gjøre alt vi kjøper mye dyrere, samt at vi selv må jobbe mer for det vi vil ha. Derfor vil vi alltid prøve å undertrykke dere slik at vi kan få det som vi vil, og dere fortsatt kan være våre slaver." Det setter de litt på bakken, men de skjønner også at de dermed har lite å stille opp mot oss i vesten. De blir ikke sint på meg, for det virker som om dette er noe de alltid har følt og tenkt men kanskje ikke trodd. Når jeg som representant for vesten sier at dette er vår misjon, så bekrefter jeg bare det de alltid har følt. Jeg er ikke sikker på hva du vil vi skal gjøre eller hva du mener folks feite ræver skal stille seg på barrikadene for. Tenker du på fordeling av ressurser? Tenker du på noe slik á la Røde Khmer og Pol Pot, og sette oss tilbake i tid? Jeg er rett og slett ikke sikker ut i fra det du skriver om hva du egentlig vil ta tak i eller hva du mener bør gjøres? For min del ser jeg liten ende på dette, så sløv som folk er i dag. Selv sparer jeg det jeg kan og har allerede bestilt biletter til andre siden av jorden hvor jeg allerede har sondert terrenget og sett at jeg kan overleve på et helt grunnleggende nivå. Jeg har tidligere erfart hvor overvåket vi er her til lands, og jeg vil ut herfra innen midten av januar, i tilfellet noen av disse advarslene stemmer og kanskje umuliggjør langdistanse-reiser. Men hva spesifikt er det du gjør? Endret 16. november 2008 av galvhus Lenke til kommentar
McFly Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Slik jeg ser det, man kan ikke spise frihet, men man kan spise liberalister. Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Slik jeg ser det, man kan ikke spise frihet, men man kan spise liberalister. ??? Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hvis vi skal gjøre noe, drit i de som er voksen, det handler om hvordan de nye, våre barn skal vokse opp, jeg vil i det minste at når mine barn vokser opp, skal de bli fortalt tidlig hvordan verden fungerer ut ifra mitt syn, jeg ble det selv når jeg var liten, og min far har aldri fortalt en eventyr forklaring på hvorfor ting er slik de er, det er kanskje den feilen de fleste foreldre gjør, istedenfor å si, det vet jeg ikke, eller bare si sannheten, så sier de at folk i afrika er sulten fordi de er for mange, eller fordi de ikke vet bedre. Men problemet ser du og i det offentlige, det er ikke før du går på vidergående at du får vite litt om all den dritten vi i vesten har gjort, og gjør du egen research på egenhånd blir du bare helt satt ut av all grusomhetene, vi tar aldri selvkritikk i skolebøker for ting vi har gjort, men vi liker å kritisere det motstatte. En samfunnsgruppe som nesten aldri blir prioritert, som jeg aldri har forstått hvorfor blir neglisjert hver eneste gang, er ungdom som ikke driver organisert idrett, Jeg har et litt kynisk syn på oss mennesker, det ene er at jeg ikke ser vitsen i å holde liv i eldre mennesker, når de ikke klarer å spise maten sin selv, eller er for syk til å kunne bevege seg, legge de i kunstig live, bruke masse ressurser på dem, i de fleste kulturer forlot man dem når de var for gamle, og det er faktisk den måten jeg har lyst å forsvinne ut fra livet på. Jeg har lyst å dø med verdighet, ikke med bleie på Men tilbake til ungdom, de er faktisk den kommende generasjon, full av energi, livslyst og idialisme, og jeg tror det er riktig å fortelle barn og ungdom, i tidlig alder hvordan ting henger sammen, begynne å få ungdomspartiene mer aktiv inn i bildet. Derfor holder jeg på med å prøve å åpne et ungdomshus fra det stedet jeg vokste opp, et tilbud til dem som ikke har bedre å gjøre, dette er noe jeg tror er en grobunn for noe å fortsette, dessuten er ennå full av idealisme, jeg prøver så godt å ikke la meg forføre av markedskrefter, jeg har ikke sett TV på 8 mnd, jeg spiser ikke så mye kjøtt som jeg gjorde, istedenfor å krangle på hva som er rett og galt, prøve å finne problenene og løse dem, på jobben min har jeg forsøkt å få sjefen til å sortere plast og papp, selv om det ikke er det største probblemet, er det en liten bit det også ( den fitten kaster framdeles pappen i søpla ) Jeg er ikke verdensmester jeg heller, men jeg vet hva jeg vil med livet mitt, og valget er å bruke mitt sinn og styrke til å starte på noe som kommer kanskje en dag til å bli det vi mennesker kaller et sivilisert samfunn, selv om det er en liten bit jeg gjør, kan jeg i det minste si til mine barnebarn, jeg var i det minste en av de idiotene som kjempet imot all den dritten dere sliter med i dag. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Slik jeg ser det, man kan ikke spise frihet, men man kan spise liberalister. Det går til nød an spise liberalister, men det er neppe noen kulinarisk opplevelse ettersom kjøttet er råttent og fullt av makk - selv når liberalisten er i live. En annen ting er at det ikke er så mye mat i dem siden de mangler vitale organer som hjerte og hjerne. Det finnes andre reptiler som egner seg bedre som føde. Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Slik jeg ser det, man kan ikke spise frihet, men man kan spise liberalister. Det går til nød an spise liberalister, men det er neppe noen kulinarisk opplevelse ettersom kjøttet er råttent og fullt av makk - selv når liberalisten er i live. En annen ting er at det ikke er så mye mat i dem siden de mangler vitale organer som hjerte og hjerne. Det finnes andre reptiler som egner seg bedre som føde. "Hæ?" sier jeg bare... Men over til neste sak: Terroren i Mumbai Jaja, da er det på an igjen, og denne gangen blir det Pakistan som nevnt tidligere som skal få unngjelde. Skylden for bombingen i Mumbai vil bli rettet mot Pakistankse ISI, som tidligere er blitt beskyldt for å stå i ledtog med såkalte Al-Qeada. Dermed vil dette rettferdiggjøre Obamas ønsker om bombing av Pakistanske mål, ut i fra den nye amerikanske trend med forkjøpskrigføring. Sann mine ord - massemedia vil komme med påstander og hentydninger til en Pakistan-AlQeada link. Dette har vi ventet på. Forundrer meg ikke et fnugg om dette kommer til å vise seg som fals-flag også, men dette har jeg ingen beviser for enda. Hovedpoenget er i alle fall at dette kommer til å føre til hyppigere bombing av Pakistanske mål fra USA via Afghanistan. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 USA angriper allerede inn i Pakistan (og faktisk Syria for den saks skyld). Pakistan - Al-Qaeda linken har vært der ganske lenge, i form av at pakistans regjering ikke har kontroll på grenseområdene sine og angriper de seperatistene og militsene som holder til i regionen. Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 USA angriper allerede inn i Pakistan (og faktisk Syria for den saks skyld). Pakistan - Al-Qaeda linken har vært der ganske lenge, i form av at pakistans regjering ikke har kontroll på grenseområdene sine og angriper de seperatistene og militsene som holder til i regionen. Alt dette vet jeg da vel. Jeg sier bare at denne aksjonen garantert kommer til å bli skyldt på Pakistan for intensivere og eskalere slik bombing. Jeg er også 100% kjent med omstendighetene i Syria. Slutt å være så wise-guy. Jeg har ville bare understreke igjen at denne Obama langt i fra er den frihetselskeren mange tror han er. Han er ikke hakket bedre enn Bush, og det vil også tiden vise. De treger påskudd for å gå hardere til verks i Pakistan og det er et lett i dette jeg tror vi nå kommer til å få høre fra media. Det er slik man etterhvert begynner å fortså media og det som skjer i verden. Jeg, og mange andre, har lenge ventet på å se en eskalering i måten man vil angripe Pakistan på. Oponionen i verden er ikke tilfreds med at USA tidligere har angrepet Syria og Pakistan, og land som Russland og Kina liker det svært dårlig (utad). Men du ser som vanlig alt som en usammenhengende situasjon der ting oppstår av intet og at man bare svarer på enkelthendelser. Fremdeles mangler du et større perspektiv på ting. Psycnopodia: Har fundert litt mer på dette med Irak og krigene som USA fører. En viktig faktor er i mine øyner at man ved å få kontroll over olje-ressurser i Irak har mulighet til å gjøre nettopp som Saddam, nemlig å selge den på billigsalg. I løpet av de nermeste 6-10 månedene vil du se at prisen kommer til å holde seg svært lav på rundt $50 pr. fat. Selvsagt med noen sprang opp og ned hvis det er hendelser som tilsier dette. Det være seg at OPEC rasler med sablenene, orkaner, uroligheter og annet. Men alt i alt på et svært lavt nivå. Grunnen er at man nå vil ramme land som Saudi-arabia og en rekke andre Araberstater, ved å skape en finanskollaps også der. Saudi-Arabia har nemlig tatt opp gigantiske lån til sin store prosjekter og står nå i fare for å gå på ræv om ikke oljeprisen snarest beveger seg over $80 pr. fat. De har selv uttalt at de er avhengig av en sli pris for å få hjulene til å gå rundt og med en slik olje-pris som vi har nå, vil de raskt kollapse som Island. DEtte gjelder også andre stater som må er avhengig av en høyere pris. Man skule tro OPEC skulle kunne justere prisen akkurat slik de vil, men de kan bare gjøre dette ved å skru igjen kranene, og da vil de selv ved høyere oljepris produsere og selge mye mindre kvantum og dermed sitte igjen med like lite penger til å drive sine storstilte prosjekter. Bare vent å se ;-) Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Slutt å være så wise-guy. ** singling i glass ... ** For min egen del vil jeg vente med å felle dom over Obama-administrasjonen til etter han valgt til president og innsatt i embedet ... Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Slutt å være så wise-guy. ** singling i glass ... ** For min egen del vil jeg vente med å felle dom over Obama-administrasjonen til etter han valgt til president og innsatt i embedet ... Som denne artikkelen fra Dagbladet viser, er det absolutt ikke noe å vente på. http://www.dagbladet.no/2008/12/01/nyheter...terror/3893860/ Nå ser vi at India i samarbeid med CIA, FBI og Scotland Yard begynner å rasle med sablene. I farvannet i den arbaiske golf, motsatt av India-kysten har USA satt inn 3 hangarskip og fire atomubåter, noe som er en formidable slagkraft. Mens India har satt sine ressurser i krigsberedskap har Pakistan på sin side begynt å trekke styrker og materiell fra den Afganske grensen. Retorikken fra India virker heller ikke dempende på situasjonen. Det som skurrer for min del er at terroristenen som vanlig, ifølge Indisk etteretning, nok en gang legger fra seg totalt inkriminerende og opplagte bevsier som angivelig knutter de direkte til terror-organisasjoner i Pakistan. Disse er ifølge India også knuttet nært opp mot Pakistanske ISI, og dermed kan man forsvare et angrep på landet, i stedet for å jakte på de som virkelig er ansvarlig. Når jeg sier det skurrer med bevisene, så har de atter gått i Mohammed Attas fotspor og lagt fra seg åpenbare beviser som myndighetene straks fikk tak i. Angivelig skal de ha funnet en GPS i båten som de kapret på vei inn til Mumbai. Der var det plottet inn hele reiseruten fra Karachi, samt returen. De hadde også på seg SIM-kort som i etterkant har vist seg å kunne spores diirekte tilbake til lederen for Lashkar-e-Toiba. Muzamil. Hmmmm... så fordelaktig. Mohammed Atta, gjorde samme blunderen ved kapringen av fly ved 9/11 der han la igjen en sekk med sterke inkriminerende beviser som gjorde etterforskningen svært enkel for myndighetene. Obama har ved flere anledninger uttalt at han gladlig sender styrker inn i Pakistan for å knekke Al-Qaeda der. Når han så blir spurt om dette er aktuelt i forhold til dagens situasjon, hvis man kan fremlegge bevis på at dette kommer fra Pakistan, så svarer han vagt, men bekreftende på dette. Iran på sin side har selvsagt registrert hva som foregår, og har utrykkelig forklart at de på ingen måte bør finne på å bruke dette som et påskudd for aksjoner mot Iran. De liker svært dårlig det som skjer utenfor kysten deres, og tar derfor sine forholdsregler. Det er også verdt å merke seg at Taj Mahal Hotellet fikk eksplisitte advarsler om angrep i forkant av angrepet fra Indiske myndigheter og med hjelp fra CIA. Disse var spesifikke nok til å omhandle angrep fra sjøveien, men det var uklart om det var snakk om plassering av bomber eller et direkte angrep. Enda spekuleres det i nyheter at det enda er 5 terrorsiter som unslepp og at disse kan komme til å utføre nye slag mot Mumbai. Kanskje det kommer mer, men jeg tviler i denne omgang. Så her ser vi dritten ta form, og jeg ser ingen grunn til å vente med å dømme denne jævelen, Obama. Han er en dukke på lik lingje med forgjengeren sin, og er styrt direkte av de som fikk han innsatt, med den ene oppgave å undertegne de avtaler de er tjent med, iverksette de tiltak de er tjent med og fremføre taler diktert av disse. Han er en krigshisser på lik linje med Bush, men med et venstre-orientert alibi, som godtroende venstre-folk derfor tolker som riktige avgjørelser. Haukene i Bush-administrasjonen kunne ikke vert mer fornøyd med det mafia-kartellet som Obama nå samler i sin regjering. Det er dette jeg ser på som et helt klart tegn på at høyre og ventre-politkk spiller på de samme ideene, og at det i praksis er svært liten forskjell på deres politikk. Man pakker det fint inn i pakker merket med Venstre og Høyre, mens inni pakken viser det seg å ligge tilnærmet identiske gaver, bare et annet merke, en annen design osv. Folket sluker dette rått, og tror de er med på å forme verden, men de blir som vanlig lurt fordi de er umåtelig godtroende og så hjernevasket av det man har lært å tro, at det umulig kan finnes noe større utenfor den lille boksen de lever i. Jeg har ved flere anledninger forklart, til og med før Obama vant valget, at den mannen hadde Pakistan i sikte. Når det så ble et terror-angrep i India var det ekstremt lett å se hvor de ville hen. Jeg vil si dette med stor nøyaktighet har skjedd slik jeg beskrev ovenfor. Nemlig at skylden vil bli lagt på Pakistanske ISI, noe jeg senest i går hørte på TV, samt at dette kommer betimelig for Obama sin del, selv om vi langt i fra har sett enden på visa fra den kanten enda. Dette har vi ventet på. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan du gi noen linker til dine poster rundt Obama og pakistan før han ble valgt? Evt en blogg eller noe lignende du skriver på? Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Kan du gi noen linker til dine poster rundt Obama og pakistan før han ble valgt? Evt en blogg eller noe lignende du skriver på? Den som direkte går på dette med Obama og Pakistan ble ikke formulert her inn før i noen poster ovenfor, datert den 16/11.2008, med overskriften "Al-Qeada avd. Pakistan, og nye advarsler om at "ting vil skje"..." Derimot bet jeg meg tidlig merke i hans uttalelser i forkant av avstemningen der han ble spurt om hans syn på å bombing av mål innenfor Pakistanske grenser. Det var blandt annet dette som i mine pre-valg innlegg om Obama gjorde at jeg pekte på han som en farlig mann og en krigshisser på linje med Bush. Dette var det andre utenom meg som også bet seg fast i, og jeg kan gjerne finne videoen eller lydopptaket der han svarer på dette. Dette var et av mine argumenter for å kalle han for en krigshisser, men dessverre er ikke dette nedskrevet på noe annet enn mailer, og jeg ble heller aldri utfordret noe særlig som jeg kan huske ang. dette på denne siden, slik at jeg la frem dette med Pakistan. Jeg tok vel munnen litt vel full der, men utelukker ikke at det har blitt nevnt tidligere på noen av sidene jeg har skrevet på her. Uansett, jeg skrev i alle fall i korte trekk den 26/11 om hva som kom til å bli utfallet av denne aksjonen i India. Da det enda var uklart hvem som sto bak og hvilke linker disse hadde til Pakistanske ISI. Det var også nevnt at dette kom til å bli brukt av Obama som en pretekst for mer bombing av pakistanske mål. Nå kan dette komme både direkte fra USA-styrker eller ved å bistå Indiske styrker med det de måtte trenge av ressurser for å "knekke" denne trusselen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå