simenss Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Som tittelen sier kan jeg få en 42" Plasma (1080p) med én død piksel 1450 kroner billigere enn uten pikselfeil. Vil denne feilen være tydelig? Og er den ene pikselen verdt 1450 kroner? Endret 23. oktober 2008 av simenss Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Som tittelen sier kan jeg få en 42" Plasma (1024p) med én død piksel 1450 kroner billigere enn uten pikselfeil. Vil denne feilen være tydelig? Og er den ene pikselen verdt 1450 kroner? Nei men det spør jo hvor den døde pix er... Er den mitt i synsfeltet så er det max irriterende men er den i et hjørnet så tja.. Jeg hadde styrt unna. Endret 23. oktober 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kommer helt ann på hvilken farge den har også. Er den svart, eller lyser svakt hvit, så er den langt mindre irriterende enn en som lyser konstant grønnt for eksempel. Men som jada-jada, jeg ville nok styrt unna. Ps: Er nok 768p TV det er snakk om, og ikke 1024p. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Kommer helt ann på hvilken farge den har også. Er den svart, eller lyser svakt hvit, så er den langt mindre irriterende enn en som lyser konstant grønnt for eksempel. Men som jada-jada, jeg ville nok styrt unna. Ps: Er nok 768p TV det er snakk om, og ikke 1024p. Hm.. Får tenke på det. Er forresten 1080p ; ) Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kommer helt ann på hvilken farge den har også. Er den svart, eller lyser svakt hvit, så er den langt mindre irriterende enn en som lyser konstant grønnt for eksempel. Ja, er den svart, vil du neppe se den uten å leite etter den. Og da kan dette være et godt kjøp, litt avhengig av om de som selger i utgangspunktet har en høy eller lav pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå