antex Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 jeg lurte på om jeg vil merke noe forsjell om jeg bruker hdmi mellom dekoder og tv i forhold til scart somn jeg bruker nå? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det kommer jo an på hva slags dekoder og TV. Har du HD dekoder og/eller flatskjerm er HDMI å anbefale. Med SCART får du ikke HD. Men ofte er det ikke store forskjellen. En ulempe i enkelte tilfeller er at man kan ikke får tekst-TV med HDMI. Lenke til kommentar
antex Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 har hd dekoder og full hd tv, var å kjøpte hdmi kabel i stad men nå ser jeg at det ikke er noen utgang på dekoderen :S det er en en dekodern fra canal digital med 160 gb optaker. noen som vat hvem jeg mener? i tilfelle noen annen måte jeg kan få utnyttet den fullt på? eventuellt en annen hd dekoder med hdmi utgang og helst opptaker? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvis du har Canal Digital PVR dekoder så er ikke det HD. http://www.canaldigital.no/Kundeservice/Ku...al-Digital-PVR/ HD-PVR dekoder har HDMI. Det er jo ingen HD dekoder som ikke har HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå