Gå til innhold

trenger hjelp med NAD T754

Anbefalte innlegg

hei, jeg har nå bygd ferdig hjemmekinoen med concept 8,2 og ct en cv sub, nad t754 og 37 full hd tv.

men når jeg skal se film så blir det bare 2.1 :S det er fant ut med hjelp av manualen til recivern var at jeg må koble den til tv'n og stille den til 5.1 der, men jeg får ikke noe bilde opp, noen som vet hvordan jeg kan få det til? hvem utgang jeg skal bruke på recivern?

jeg brukte optisk fra ps3 til reciver for lyd og hdmi fra ps3 til tv når jeg prøvde dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeg har nå bygd ferdig hjemmekinoen med concept 8,2 og ct en cv sub, nad t754 og 37 full hd tv.

men når jeg skal se film så blir det bare 2.1 :S det er fant ut med hjelp av manualen til recivern var at jeg må koble den til tv'n og stille den til 5.1 der, men jeg får ikke noe bilde opp, noen som vet hvordan jeg kan få det til? hvem utgang jeg skal bruke på recivern?

jeg brukte optisk fra ps3 til reciver for lyd og hdmi fra ps3 til tv når jeg prøvde dette.

Jeg har en NAD T744. For å få opp denne menyen måtte jeg benytte en S-video kabel mellom recieveren og tv'n. Regner med det er likt på T754.

Lenke til kommentar

jeg fikk det ikke til og funke med på monitor out, fant heller ingen s-video kabel (selv om jeg vet jeg har 5-6 stk til sammen :p) men har vert og kjøpt s-video i dag så får prøve og få det til nå så kommer jeg tilbake med svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...