danilovic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Vel, duh. Det finnes ingen ulovlige ftp-klienter. Eh? Er ikke Opera lovlig? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 JIPPI! Fikk nettopp tilgang til en FTP som har 10mbit bare på meg (Den er drevet av den ledende ISPèn i Romania og har flere gbit total båndbredde) *glede seg til han kommer på skolen i morra) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Eh? Er ikke Opera lovlig? Har du røyket sokkene dine igjen? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Eh? Er ikke Opera lovlig? Har du røyket sokkene dine igjen? Nei, ikke igjen. Så vidt meg bekjent, er Opera en slags FTP-klient, og den er lovlig? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg venter i spenning på en lovparagraf som sier at ftp-klienter og ftp://-støtte i vevmysere er ulovlig. Selvfølgelig er Operas ftp-støtte lovlig. Å kalle den en ftp-klient, er vel litt drøyt, dog, det er lenge siden jeg brukte Opera sist. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg venter i spenning på en lovparagraf som sier at ftp-klienter og ftp://-støtte i vevmysere er ulovlig. Selvfølgelig er Operas ftp-støtte lovlig. Å kalle den en ftp-klient, er vel litt drøyt, dog, det er lenge siden jeg brukte Opera sist. Du kan aksessere en FTP fra Opera, kan du ikke? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 http://www.kidlink.org/KIDPROJ/MCC/mcc0702.html Der finner man en grei oversikt over hvordan man finner FTP, linker, mm. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Du kan aksessere en FTP fra Opera, kan du ikke? Jo, det er sikkert støtte for ftp i Opera. Hvis ikke er det noen som har sovet på jobben. Men hvor i alle dager får du dette 'ikke lovlig'-greiene fra? http://www.kidlink.org/KIDPROJ/MCC/mcc0702.html Der finner man en grei oversikt over hvordan man finner FTP, linker, mm. Ja, og her: www.leetwarezforj00ontheftpz0r.com Og ikke minst: ftp://langnese.nvg.ntnu.no Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du kan aksessere en FTP fra Opera, kan du ikke? Jo, det er sikkert støtte for ftp i Opera. Hvis ikke er det noen som har sovet på jobben. Men hvor i alle dager får du dette 'ikke lovlig'-greiene fra? http://www.kidlink.org/KIDPROJ/MCC/mcc0702.html Der finner man en grei oversikt over hvordan man finner FTP, linker, mm. Ja, og her: www.leetwarezforj00ontheftpz0r.com Og ikke minst:ftp://langnese.nvg.ntnu.no Det er da du som sier at FTP-klienter ikke er lovlig? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det er da du som sier at FTP-klienter ikke er lovlig? LarsC skrev "Det finnes ingen ulovlige ftp-klienter." og du svarte med "Eh? Er ikke Opera lovlig?" Tror du må ha lest litt feil Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det er da du som sier at FTP-klienter ikke er lovlig? LarsC skrev "Det finnes ingen ulovlige ftp-klienter." og du svarte med "Eh? Er ikke Opera lovlig?" Tror du må ha lest litt feil Tror det jeg også. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det er da du som sier at FTP-klienter ikke er lovlig? Du sov for det meste i norsktimene, gjorde du ikke? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det er da du som sier at FTP-klienter ikke er lovlig? Du sov for det meste i norsktimene, gjorde du ikke? Nah, men jeg er fæl til å blingse. jeg fikk btw 5+ på norsktentamen som jeg fikk igjen i dag. Bah. Lenke til kommentar
Danko Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hei!! Jeg har sett på andre "lovlige" forum og der finner de masse FTP'er fulle av stæsj ( ) . Hvordan finer de alle de FTP'ene? Er det et slaks FTP scanne program :-? eller noe? Tja.. de forskjellige rls gruppene har scannere som scanner etter åpne systemer, rooter dem, fyller dem opp med det nyeste av det nyeste, og poster linken på FXPboards. Lenke til kommentar
SuperFlybee Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det beste er uten tvil å sette opp en selv, med ett upload dir. og prøve å få folk inn på serveren din. problemet er att disken er full før du vet ordet av det. NB! gi alltid fri adgang og ikke begyn med det ratio greiene da stikker folk før du vet ordet av det. De fleste er generøse og laster opp noe til deg hvis de (låner) laster ned noe fra deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå