kyllingvippen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei!! Jeg har sett på andre "lovlige" forum og der finner de masse FTP'er fulle av stæsj ( ) . Hvordan finer de alle de FTP'ene? Er det et slaks FTP scanne program :-? eller noe? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 er ikke www.download.com en ganske bra alternativ til "en ftp med masse lovlig stæsj"?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 ftp.cdrom.com? Andre, mer lyssky ftper trenger du $, cred eller hooks for å få axx på. (på norsk: penger, godord eller bekjentskaper for å få tilgang til) Portskanning med port 21 som hovedmål er selvsagt en mulig løsning, men det kan være nokså risikabelt. Og ikke helt lurt. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Så det finnes ingen enkel "søkemotor" hvor jeg bare kan skrive inn filnavn og finne en fil? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Så det finnes ingen enkel "søkemotor" hvor jeg bare kan skrive inn filnavn og finne en fil? Kan vel bli kingig i og med at man som regel må ha brukernavn/passord for og liste innholdet på en server. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Så det finnes ingen enkel "søkemotor" hvor jeg bare kan skrive inn filnavn og finne en fil? Jo. http://www.alltheweb.com/?cat=ftp Dette er selvsagt ikke warez. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Så det finnes ingen enkel "søkemotor" hvor jeg bare kan skrive inn filnavn og finne en fil? Direct Connect ? (hvis du ikke vet hva det er så tar du å googler det) Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Hvis noen skal bruke / bruker Direct Connect så anbefaler jeg DC++ i stedet. Mye bedre grensesnitt og funksjoner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Med tanke på topic: Ikke på denne måten Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 husker det var en ftp-searche-side (etellerannet.ru) for en stund siden som jeg brukte mye.. søk på dvdrip, og det kom opp en drøss rar-arkiv på diverse ftp'er som folk hadde "lånt". inn i getright, og svosj.. max speed, hele veien. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Man skal ha jævla_ flaks for å finne gode ftp sider uten å kjenne noen som vet om en. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Man skal ha jævla_ flaks for å finne gode ftp sider uten å kjenne noen som vet om en. Ikke hvis du er god til å gjette. :] Dessuten heter det "bidig", ikke "jævla_". Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Uansett hvor du får det fra, så er ws.ftp best...og lovlig Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 "Uansett hvor du får det fra, så er ws.ftp best...og lovlig Sa han. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 www.ircspy.com www.xdccspy.com Der har du iallefall noen søkemotorer. Bruker nesten bare DC jeg. (Utenom et par raske FTPèr jeg har axx til da ) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 "Uansett hvor du får det fra, så er ws.ftp best...og lovlig Sa han. Vel, duh. Det finnes ingen ulovlige ftp-klienter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå