Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

dingle pung delux?

Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Gjest dinglebells

Har eit litt merkelig problem, som rett og slett er irriterande. svært irriterande.

går en god del på jobb og sånn ellers, som er ubehagelig. virker som at pungen henger litt for langt ned eller noke slikt, sånn at når eg går så blir det så og sei litt skvising. pungen driver å klistrer seg til låra. Hadde ein lysebrokk operasjon tidligere i år. i Mai rettere sagt, kan vel ikkje ha noke med det å gjere? Kan ikkje huske eg hadde noke prob med det her før. Har prøvd alt fra large til small i silkebokser, litt strammare bokser og så slike stramme greier.

noken andre som har det problemet? må så og sei konstant gå dra i pungen når eg går. merkelige greier som sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noken andre som har det problemet? må så og sei konstant gå dra i pungen når eg går. merkelige greier som sagt.

Det leses som at problemet ditt tilhøre katagorien "mote og velvær"

Hvis "skrotumen" din, henger og dinger i buksen, kan løsningen være en av disse:

• Du må har på underbukse
  • Du må bytte til mindre størrelse
  • Du må bytte type

Cin2SlingSupportLowProfile.jpg

Ellers kan du alltid prøve kremasterik refleksen... :wee:

http://en.wikipedia.org/wiki/Cremasteric_reflex

Vaio ;)

edit: Jeg har aldri lest at lyskebrokk fører til hengepung... Kanskje det er mulig...

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...