ekwathne Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vurderer å chippe min Nintendo Wii slik at jeg kan spille brente spill og slipper riper i orginalene. Hvilken chip bør jeg kjøpe? Jeg tror jeg har den første versjonen som ble levert. Serienr LEH1008xxxxxx. Kan jeg oppgradere software på min Wii over internett når jeg har chip? Kan jeg fortsette å bruke Virtual Console? http://www.chipper.se/pages-main/category-...-montering.html Mvh Ekwathne Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei Ser ut som at du kjøpte wii`en din ganske tidlig etter release, det vil si at du har enten d2a eller d2b. Ser ut som du kan bruke Wiikey . Det skal være den letteste chippen å montere, så med kun minimale loddekunnskaper burde du klare det. Om du er søkkrik og vil ha en "proff" til å gjøre jobben funker Spillchip sikkert bra. Lykke til Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg fikk idag mail ifra Spillchip.no med den informasjonen jeg trenger. Det blir Wiikey på meg. Lenke til kommentar
simena1 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har Wiikey selv, er lett å montere og du vil ikke bli misfornøyd med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå