Gå til innhold

Trenger hjelp skal kjøpe softgun :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror kombinasjonen solid og 500kr er litt vanskelig å finne.

softguns.no har denne til 449, men jeg er skeptisk til kvaliteten på ASG sine våpen.

 

https://softguns.secure.flexiweb.no/productview/19376245/

 

edit: totalpris på 500kr på døra skal godt gjøres om du skal bestille fra andre siden av planeten. Etter det jeg husker er det nesten det man havner på uansett hva man bestiller pga frakt.

 

ville mye heller kjøpt et skikkelig våpen fra f.eks marui og heller solgt det når jeg blir lei, enn å ha ett drittvåpen som blir ødelagt før du rekker det, og i tillegg yter dritdårlig.

 

jeg kjøpte en mp5 softgun for 8 år siden i spania, og selv etter så mye kuler som har gått gjennom den og så mye den har gått i gulvet og blitt tråkka på funker den like bra enda, knuser faktisk glass på flere meters hold med de letteste kulene. vet desverre ikke merke på den da jeg har kasta esken.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

men 500 inkl frakt fra japan er realistisk?

 

Var et eksempel på en billig solid softgun, skutt utallig tusen kuler og fjæra er 8 år gammel og knuser fortsatt glass med lette drittkuler, og den gav jeg akkurat 500 for, dog i spania og minus 8 år med inflasjon.

 

har forresten en tuna jing gong g36, mer for penga er ihvertfall vanskelig finne. De har spart inn litt på bodyen, men funker uber, aldri jamma seg på rundt 20 000 kuler.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-127711

FPS er Feet per sekund, altsa hvor mange feet den går i sekundet.

 

Hva har fjæringer å si? at du på pumpe eller noe mellom hver gang du skyter?

 

 

Edit: leste ikke ordentlig..:p

 

Edit 2: 310 FPS er 94,488 MPS

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

ASG, høres ut som et "noname" merke, hadde en sånn en gang, ikke ASG da, men den knakk etter at jeg hadde stramma fjera noen ganger 450,- rett i søppela .....

 

310FPS er litt under 100m/s, tipper rundt 97-99m/s

 

Edit: hmm rart, nettleseren min viste ikke at Atsjonas hadde svart :hmm:

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
ASG, høres ut som et "noname" merke, hadde en sånn en gang, ikke ASG da, men den knakk etter at jeg hadde stramma fjera noen ganger 450,- rett i søppela .....

 

310FPS er litt under 100m/s, tipper rundt 97-99m/s

94,488m/s som nevnt over:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vi har en stor softgunstråd, sjekk signaturen min.

 

ASG er et dansk firma som rebrander merker, feks et par av de nye kinaklonene. De er også levrandøren til de fleste firmaene i skandinavia.

Du kan få vite med en gang, at du ikke får kvalitet for 500kr. Dog har G&P begynt å lage noen billigere modeller, skal visst være grei kvali på dem.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
get lost.

 

hvis du vil ha en bra hagle så må du opp i prisklasse. ca. 800-1700,-

 

se på wastland.no (webbutikk)

kjøp en med patroner, der er mye bedre. de i metall er de beste, men noen av de i plast er også helt ok.

 

 

Wasteland er bare ekstremt dyrt. Ikke å anbefale. Kvaliteten er ikke bedre heller.

Endret av Maggis
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...