Zepticon Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja Saurfang som er oppe nå. Håper for guds skyld de ikke får ferdig war effort i tide. http://vlacula.no-ip.com/aq/ Ser ikke ut som de skal bli ferdig med det første hvertfall... Har alt klart nå, må bare drepe Eranikus og det der sjøuhyret så er jeg klar som ett egg:) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Jaja da har jeg Scepter på magen også, så er det bare å håpe på at de ikke greier det :> Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jaja da har jeg Scepter på magen også, så er det bare å håpe på at de ikke greier det :> Har vell ikke noen elementium ores for mye? xD Jobber med å få brodern også på tur men mangler 8 bars... skal farme BWL så mye som mulig men hater de jævla oregreierne =/ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Nah fikk akkurat nok nå siste raidet der Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 driver og gjør begge mine klar, mangler bare ore nå så er det i boks. Litt nervøs med tanke på at det er en del der som har satt seg som mål å bli ferdig før pct er oppe. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som har den eksakte datoen for åpning av pct? Og om man misser det på Saurfang så er jo fremdeles Ulduar en mulighet? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 30. april eller 1. mai. Ja, du kan fremdeles dra til Ulduar om de får opp gaten på saurfang før pct er oppe. Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg har scepter klart, venter bare på at Saurfang/Ulduar opner Endret 2. mars 2009 av FnGB Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 er den mounten forsatt instan cast Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Black Qiraji Battle Tank 3 sec cast Summons and dismisses a rideable Black Qiraji Battle Tank. This is a very fast mount. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 er det ikke slik at ALLE som slår på gongen i løpet av de 6 neste timene ettersom AQ portene åpnes som får mount og tittel? Eller er det bare den første? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Alle som gjør det innen 10 timer. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fristelsen er stor Hvor lang tid tar det å fullføre scepter chain questene? Og hvor mye kan gjøres individuelt? Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Gjorde den på magen nå for litt siden på rundt 2 uker. Du kan gjøre mesteparten selv, litt avhengig av class. Resten kan 2-4 mannes ( Inkludert BWL ) Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Største utfordringen er å få tak i elementium ore. Har du uflaks som jeg har, så dropper kun 1 per BWL run :< Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nah fikk akkurat nok nå siste raidet der Okay nå har jeg [The Scepter of the Shifting Sands] sikkert forvart i banken. Da er det bare å vente på transfer, og så spasere rolig ned til silithus og smekke den i gongen right? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Ser nå ut som om Autocomplete er startet på både Ulduar og Saurfang=( HAr sjekket et par ganger nå og dem prgresser 0.05% på 20 min, noe som vil si 3.6% per dag. da Vil dem bli ferdig leeeenge før trasnfer, og med det dramaet som er det atm ang Transferfolk er vell sjangsene små =( Endret 11. mars 2009 av Zepticon Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vel, ikke at jeg har sjekket selv men hører at ulduar er mye mer friendly mot det å ta imot transferers, så man kan jo fremdeles håpe. Er jo heller ikke sikkert de har greid å farme reppen/orsene som trengs, selvom de mest sannsynelig har greid det Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen som har en eksakt dato gaten/ pct åpner ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå