John Keats Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Slik sett må du dedikere deg til alt i spillet, men tiden det tar er derimot et diskuterbart tema. I alle fall ser den mounten bedre ut en den forvokste pippelippen blood elves rir på, går bra på paladinen min men magen min derimot er tynget ned av fjørkreet. Tror jeg må ta meg noen turer gjennom AV for å få den mounten i stede. Etter at jeg fikk dragen min fra Wyrmrest har jeg blitt så innmari pirken på mountenes utseende, har aldri vært det før. Jo, men mer en å bare traske inn i instancet for å trykke på kista med loot som er hele wotlk i et nøtteskall nå. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kommer ann på hvilken nøtteknekke squad du har med deg, har opplevet å ha problemer i Utgard Keep Heroic. Som sagt, jeg mistenker at PuGs er en hemmelig squad med Blizzard ansatte som bevist oppfører seg dumt for å forsøke å øke vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vil gratulere det med uberkult mount! Vel verdt strevet. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer så mye, er oppriktig misunnelig! Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer med rå mount og tittel! /envy Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Heh. Blizzard har jo noen bra kort på hånda når det gjelder å tjene penger. 20 euro for transfer per vei = 40 euro per person i løpet av ~30 dager. 200+ folk x 40 euro blir jo litt ekstra cash, for noe som skjer automatisk nå. Men grats! Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Heh. Blizzard har jo noen bra kort på hånda når det gjelder å tjene penger. 20 euro for transfer per vei = 40 euro per person i løpet av ~30 dager. 200+ folk x 40 euro blir jo litt ekstra cash, for noe som skjer automatisk nå. Men grats! Men sett i forhold til X millioner spillere x 12 euro pr måned så blir vel dette en dråpe i havet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer, gratulerer ;> Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ser de har åpnet nok en ny server nå, og sitter derfor å vurderer denne tittelen/mounten selv Stort sett eneste jeg har igjen er de 10 elementium orese'a. Det er fremdeles sånn at characteren blir låst i 30 dager etter å ha transferet eller? edit: har forresten hørt no rykter om at tittelen kun går til den første som åpner, mens mounten går til alle...stemmer dette? :S Endret 2. februar 2009 av Dkdaffy Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Låst og låst, du kan ikke transfre tilbake før det har gått 30 dager nei. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 edit: har forresten hørt no rykter om at tittelen kun går til den første som åpner, mens mounten går til alle...stemmer dette? :S Nei Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Okay, takker for raske svar Hvordan gjorde du det med elementium orsene grendel? farmet selv eller kjøpte? Og om du kjøpte, hva er en rimelig pris per ore? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Hadde litt flaks for det lå 8 stk i guildbanken som jeg fikk, så kjøpte jeg 2 siste på AH Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ahn’Qiraj Gates Open on All New Realms (added 06/02/2009)Going forward, the gates of Ahn’Qiraj will start out open on all new realms that are created. While we recognize that this is a unique event, we feel that the complexity of this event can cause various issues that negatively impacts a player’s game play experience. By automatically opening the gates and allowing immediate access to the Ahn’Qiraj instances, we would like to promote the higher level content that is available as well as ensure a smooth overall experience for players on these new realms. wow-forum Bra. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med å si hvorfor du syns det er bra? Selv synes jeg det er dritt. Fjerner det eneste unike du kan jobbe mot uten å trenge facerolle tastaturet noen timer i uka. Men etter å ha sett hva Blizzard har gjort med spillet i det siste så måtte jo bare dette skje etter all den grininga på forumet om at kun de som gjorde det på den aktuelle serveren fortjente mounten ( som er bullshit ) så bukka dem under og fjerna hele driten. Jeg har mounten og bryr meg ikke nevneverdig, men fortsatt en utrolig kjip ting å gjøre. Men likte argumentasjonen dems med at de vil at fler skal se content fortest mulig for så å la SWP-gates være lukket på nye servers alikevel. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg synes det er bra fordi den ikke er vanskelig å skaffe. Det handler bare om å være borte fra guilden mens du venter på transfer CD. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) btw, er en siste mulighet for å få mounten. visstnok ny realm hvor gaten fortsatt er closed Endret 7. februar 2009 av Cosha Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Ja Saurfang som er oppe nå. Håper for guds skyld de ikke får ferdig war effort i tide. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) begynner på qchainen nuh jeg, blit neppe ferdig men er så lei raiding så tror jeg dedikerer all tiden min i wow fram til eksamen er ferdig til dette. burde kunne gå, får se EDIT, SCREW THIS, IM GOING HOME! Endret 8. februar 2009 av Cosha Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Mangler kun elementium ore'en og BWL tinga så er jeg stort sett ferdig, regner med å få gjort alt jeg trenger i BWL iløpet av denne resetten så får jeg vel et par elementium ores også, så blir det vel bare å farme resten av elementiumen fram til pct åpner Endret 8. februar 2009 av Dkdaffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå