Gå til innhold

[Accomplished] Legendarymount - Black Qiraji Battletank

Anbefalte innlegg

Du får si ifra hvis du lykkes :p

Hun som fikk den i guilden min "ninja" loota den, det vil si hun sa selv at hun ikke så at bare en kunne loote (vi har et fri loot system), men fikk til gjengeld 6-7 månder - dkp. Vært det kanskje uansett? :p

Okey da hadde jeg quitta guildet.. Det er et item alle kan loote, men som blir borte når første looter det. Og når i tilegg sjangsen for at noen andre faktisk hadde gjort questet på level 60 er minimal da hadde jeg ikke giddi å vært der i allefall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke folk var helt klar over hva du kunne få osv akkurat da, dette var også før tiden med server transfers og ingen andre guild lå på det samme nivået som oss (vi hadde alle Realm first kills fra midten av MC til og med hele Naxx).

For såvidt har jeg rerollet horde siden den gang, og hun som loota har slutta (tror jeg).

Men som sagt, de fleste var ikke klar over hvilke rewards du fikk for det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Liten oppdatering. Transfer åpnet i dag og dermed er War Effort ferdig. Neste steg av eventen er i gang og går ut på at NPC'ene skal forflytte seg til Silithus.

Klokken 18.09 på Onsdag kveld vil questet [bang a Gong!] bli aktivt og dermed også mulig for de som har scepter of the shifting sands å slå på gongen. Etter første har slått har alle andre med scepteret 10 timer på seg for å slå før questet blir borte og det igjen blir umulig å få tak i mount og tittel før nestegang det åpner en server.

copyofwowscrnshot012409aj5.jpg

Lenke til kommentar
Ser ut til at drømmen til Grendel er delvis knust, hvis han ikke kommer med en haug med info + kilder som beviser at dette går an :p

Men iallefall, på den serveren jeg startet på, rett før tbc kom ut, hadde allerede åpne AQ gates.

Myth Busted :)

Og viser til dato for dette inlegget :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=12242825

Samt denne posten:

hva er vitsen med å skaffe seg den mounten når den ikke i det hele tatt er legendary eller noe annet?

bedre å bruke tiden sin på Arena rating eller raids :)

Hadde vel fått lite ut av dette her akkurat nå :)

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar
Vel achivementen funker bra den, får folk til å gjøre absurde ting de normalt sett ikke ville gjort :)

Grattis med tittel og "mount".

Tror folk ville gjort det her uansett om det var achievment eller ei for å være ærlig :!:

Hehehe, skal ikke se helt bort fra det nei. Hvem har vel ikke ønsket å ri på en mektig kakerlakk :p

Lenke til kommentar

Slik sett må du dedikere deg til alt i spillet, men tiden det tar er derimot et diskuterbart tema. I alle fall ser den mounten bedre ut en den forvokste pippelippen blood elves rir på, går bra på paladinen min men magen min derimot er tynget ned av fjørkreet. Tror jeg må ta meg noen turer gjennom AV for å få den mounten i stede.

Etter at jeg fikk dragen min fra Wyrmrest har jeg blitt så innmari pirken på mountenes utseende, har aldri vært det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...