DaXoN Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vis de seriøst har forandet sånn at alle kan få AQ mounten til og funke overalt er det teit .-. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 De har aldri forandet noe som helst, det har alltid vært sånn som det er nå. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 De har aldri forandet noe som helst, det har alltid vært sånn som det er nå. Vel jeg har hørt det er kun 1 person per server som fikk den legenedary mounten som var silith som kunne brukes overalt og ikke bare AQ20/40 Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) hvis du gonger the bang maximum 10 timer etter den første gjorde det, så får du phat lewt du også Endret 5. november 2008 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 De har aldri forandet noe som helst, det har alltid vært sånn som det er nå. Vel jeg har hørt det er kun 1 person per server som fikk den legenedary mounten som var silith som kunne brukes overalt og ikke bare AQ20/40 Slo deg ikke at du faktisk burde sjekke det opp skikkelig før du kaller folk ( meg ) for retard siden jeg skal slå på gongen? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noe du (-Grendel-) har prøvd å forklare på 5 sider, noen folk må lære seg å lese. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noe du (-Grendel-) har prøvd å forklare på 5 sider, noen folk må lære seg å lese. Skjønner ikke hvordan folk kan ha misforstått dette i utgangspunktet, det her er noe jeg har visst i en evighet og jeg rakk aldri 60 før tbc (for mange alter, begynte allitd på nytt når jeg nærma meg 60) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vel da må de ha forandret dette egentlig da, Alle jeg snakket med / om dette når det var helt nytt sa det var kun 1 person på serveren som kunne slå på denne åpne den og så få mounten, Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Vel da må de ha forandret dette egentlig da,Alle jeg snakket med / om dette når det var helt nytt sa det var kun 1 person på serveren som kunne slå på denne åpne den og så få mounten, Nei. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Neivel. rart vi kun hadde en person på vår server, men mkay Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ingen som rakk å gjøre questchainen før han åpna? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Neivel. rart vi kun hadde en person på vår server, men mkay Skal jeg begynne å svare som deg da? ok. Rart vi hadde fler på serveren vår med mount da. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Neivel. rart vi kun hadde en person på vår server, men mkay Skal jeg begynne å svare som deg da? ok. Rart vi hadde fler på serveren vår med mount da. Vi hadde bare en på min gammle server,D en jeg er nå hadde automatisk åpnet dem så vidt jeg veit. MEN, grunnen til at vi hadde bare en, var at det bare var en som gidda/hadde mulighet til å fullføre hele greia. Han var vell GM i den "største/beste" guilden på serveren. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Er det såå masse jobb å gjøre questchainen da? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 På level 60 så var det det. Måtte drepe 42k elitemobs i Silithus som krevde gruppe Lenke til kommentar
Mii Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Etter å ha lest denne posten tenkte jeg at jeg skulle få en litt klarhet på alt sammen. Til trådstarter: Det å skaffe seg Ahn'Qiraj mounten krever mye arbeid og blir som oftest ikke gjort av en person alene. Når nye servere åpner er det 90 dager til det er mulighet til å føre over character dit, det er også 90 dager til Gates of Ahn'Qiraj åpner seg automatisk. Det som ofte kommer med nye servere, er en drøss med folk som kanskje ikke har mye igjen av quest-chainen som trengs for å åpne Ahn'Qiraj, husk at du ikke er den eneste. Når vi kommer til hvor mange som kan skaffe seg mounten er det ingen grense på dette, men det er kun første mann som gonger gongen som vil få tittelen "Scarab Lord". Etter førstemann har gjort dette starter en 10 timer lang krig world wide på serveren. I denne perioden kan andre som har et complete Scepter også gonge gongen får å få sin mount. Grunnen til at det som oftest bare er en på serveren som har mounten, er fordi det er så fryktelig mye som skal farmes og rep som skal grindes, at det er nok bare den som fortjenner det mest innad en guild eller kanskje på serveren, som får æren til å åpne. Link med kilder og mer info om noen skulle være intressert: Gates of Ahn'Qiraj Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Dette er jo det jeg har prøvd å få fram hele tiden. Er ferdig med chainen for lenge siden og venter på transfer til Azuremyst eller Terokkar nå Lenke til kommentar
Mii Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dette er jo det jeg har prøvd å få fram hele tiden. Er ferdig med chainen for lenge siden og venter på transfer til Azuremyst eller Terokkar nå Javel det har vel ikke jeg lest godt nok, får håpe kanskje svaret mitt hjalp noen andre da =) Men lykke til å få deg mounten da Lenke til kommentar
e9 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 lol.. så mye drama for en stygg mount som betyr ingenting :x dessuten black stallion ftw<3 Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Du får si ifra hvis du lykkes Hun som fikk den i guilden min "ninja" loota den, det vil si hun sa selv at hun ikke så at bare en kunne loote (vi har et fri loot system), men fikk til gjengeld 6-7 månder - dkp. Vært det kanskje uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå