DisplayName123 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hadde ikke sagt nei takk til den mounten, men fortsatt foretrekker jeg Baron's Deathcharger Er liksom ikke like kult med den lengre nå som dropraten er endret. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Leste ikke gjennom alle svarene her, men vil minne om at man ikke kan bruke paid character transfer til en ny realm. Ny realms er ikke mulig å overføre characters til av den grunn at blizzard ønsker å oppretteholde en viss balanse i level og gear på spillerne på realmen. Så, skal du skifte til en nylig opprettet realm for å få AQ mounten, må du rett og slett levle en helt ny character og håpe på at du dinger 60 først, eventuelt at du ringer i bjella først. Edit: Paid character migration til en realm er ikke mulig før AQ portene har åpnet. Vil faktisk tro det er nettopp på grunn av denne mounten blant annet at man ikke kan utføre en transfer før den tid. Endret 28. oktober 2008 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Guest345 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hadde ikke sagt nei takk til den mounten, men fortsatt foretrekker jeg Baron's Deathcharger Er liksom ikke like kult med den lengre nå som dropraten er endret. Det er et godt poeng, det er liksom ikke noe stas med den mounten lengre. Men jeg er fortsatt veldig fornøyd med den^^ Endret 28. oktober 2008 av Guest345 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Leste ikke gjennom alle svarene her, men vil minne om at man ikke kan bruke paid character transfer til en ny realm. Ny realms er ikke mulig å overføre characters til av den grunn at blizzard ønsker å oppretteholde en viss balanse i level og gear på spillerne på realmen. Så, skal du skifte til en nylig opprettet realm for å få AQ mounten, må du rett og slett levle en helt ny character og håpe på at du dinger 60 først, eventuelt at du ringer i bjella først. Edit: Paid character migration til en realm er ikke mulig før AQ portene har åpnet. Vil faktisk tro det er nettopp på grunn av denne mounten blant annet at man ikke kan utføre en transfer før den tid. Nei da burde du kanskje lese gjennom alle svarene =) Både AQ og transfer åpner etter 90 dager. Du kan transferre innen 10 timer etter AQ åpner og fortsatt slå, det er blitt gjort før allerede Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hadde ikke sagt nei takk til den mounten, men fortsatt foretrekker jeg Baron's Deathcharger Er liksom ikke like kult med den lengre nå som dropraten er endret. Det er et godt poeng, det er liksom ikke noe stas med den mounten lengre. Men jeg er fortsatt veldig fornøyd med den^^ skal ha begge jeg så Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 For å være helt ærlig synes jeg hele greia med mounts og gear er blitt så ødelagt før WOTLK at det nå er kulere å ha originale faction mounts osv. enn war bear, nether drake og greier... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Bare vent til wotlk, da blir det flyvende tepper og motorsykler overalt :/ Endret 29. oktober 2008 av KompleX Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Så ikke så veldig mye "bra" info her utenom et par linker jeg ikke gidder og presse på, men for og riste litt støv løs ifra hodet mitt så kan jeg vel fortelle hva trådstarteren vil Lenge siden før naxx var det AQ even i silith som var det store, på både Horde og Aliance var det stasjonert folk som du kunne gjøre repete quest får, du fikk små rewards utifra dette MEN du hjalp også til i "krigen" denne "krigen" kostet horde og aliance en betydelig Sum i resurser så Alle ALLE så og si på serveren som villa ha AQ20 AQ40 / ruin / main instance opp måtte farme farme farme farme farme lever XX resurser alt ifra leather til ore og herbs, både low lvl og high lvl, Dette var også noe man kunne følge med på får og se hvor Langt vi var kommet overall i "krigen" Samtidig som dette gikk på var det KUN 1 person på serveren som kunne gjør en S Y K lang chain og den sluttet med opening of AQ Gates, Jeg husker enda denne epice dagen jeg stormet in i silith teritoriumet dagen var kommet, aliance og horde hadde jobbet hardt sammen og skaffet alle resursene det var dagen alle ventet på, *husker ikke navnet* men fyren som var den utvalgte den Heldige den som skulle åpne porten gjorde dette og det var sykt alt jeg kan si er dette 1:serveren gikk ned XX ganger veldig fort 2:wow crashet 3:det spawnet Elites spesial big elites som droppet XX boe world drop epics med høy %% til dette 4:KUN 1 person fikk da en legendary AQ battletank som kunne brukes overalt i wow mens alle andre battletanks var restriktert til AQ20/AQ40 Så vis du vil gjøre dette på en ny server må du vel gjøre dette, 1:gjøre chainen her med venner på din main server til du er på sluttdelen 2:skifte server hjelpe litt til med wareffort som det kalles*skaffer tingene til "krigen"* 3:og så til slutt må du ødelegge får ALLE på serveren med og komme med ferdig quest og "stjele" mounten og alle ifra den serveren og alle servere som hører om dette vil se på deg som en taper / tard / idiot / dritt spiller / ninja så jeg anbefaler deg til og hold deg unna servere med låste gates kun for og ta mounten det blir sett på som en tapers handling når du ikke er med på serveren ifra starten av og hjelper til ifra starten av, Synes blizz burde stenge sånne plasser til gatene ble åpnet jeg når det kommer til den mounten selv om den ikke er legendary lengre *litt mye wall of text men det dekte vel det meste* *ja jeg har dysleksi men du klarer og lese* *ja det er idiotisk og prøve og få denne mounten du fortjener den ikke vis du ikke starter med en lvl 1 char på ny server og lvler normalt opp som alle andre* Endret 29. oktober 2008 av DaXoN Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eneste jeg la merke til er at det står det samme 2 ganger iallefall Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Eneste jeg la merke til er at det står det samme 2 ganger iallefall det var ikke min feil xD men nå er det endret så nå burde du ikke ha noe problem og skjønne hva jeg mener med det jeg sa;) Lenke til kommentar
e9 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hva er vitsen med å skaffe seg den mounten når den ikke i det hele tatt er legendary eller noe annet?bedre å bruke tiden sin på Arena rating eller raids Er da mye bedre å ha en kul mount en å ha useless gear som blir bytta ut snart lol, gear er alt i spillet da! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Så ikke så veldig mye "bra" info her utenom et par linker jeg ikke gidder og presse på, men for og riste litt støv løs ifra hodet mitt så kan jeg vel fortelle hva trådstarteren vil Lenge siden før naxx var det AQ even i silith som var det store, på både Horde og Aliance var det stasjonert folk som du kunne gjøre repete quest får, du fikk små rewards utifra dette MEN du hjalp også til i "krigen" denne "krigen" kostet horde og aliance en betydelig Sum i resurser så Alle ALLE så og si på serveren som villa ha AQ20 AQ40 / ruin / main instance opp måtte farme farme farme farme farme lever XX resurser alt ifra leather til ore og herbs, både low lvl og high lvl, Dette var også noe man kunne følge med på får og se hvor Langt vi var kommet overall i "krigen" Samtidig som dette gikk på var det KUN 1 person på serveren som kunne gjør en S Y K lang chain og den sluttet med opening of AQ Gates, Jeg husker enda denne epice dagen jeg stormet in i silith teritoriumet dagen var kommet, aliance og horde hadde jobbet hardt sammen og skaffet alle resursene det var dagen alle ventet på, *husker ikke navnet* men fyren som var den utvalgte den Heldige den som skulle åpne porten gjorde dette og det var sykt alt jeg kan si er dette 1:serveren gikk ned XX ganger veldig fort 2:wow crashet 3:det spawnet Elites spesial big elites som droppet XX boe world drop epics med høy %% til dette 4:KUN 1 person fikk da en legendary AQ battletank som kunne brukes overalt i wow mens alle andre battletanks var restriktert til AQ20/AQ40 Så vis du vil gjøre dette på en ny server må du vel gjøre dette, 1:gjøre chainen her med venner på din main server til du er på sluttdelen 2:skifte server hjelpe litt til med wareffort som det kalles*skaffer tingene til "krigen"* 3:og så til slutt må du ødelegge får ALLE på serveren med og komme med ferdig quest og "stjele" mounten og alle ifra den serveren og alle servere som hører om dette vil se på deg som en taper / tard / idiot / dritt spiller / ninja så jeg anbefaler deg til og hold deg unna servere med låste gates kun for og ta mounten det blir sett på som en tapers handling når du ikke er med på serveren ifra starten av og hjelper til ifra starten av, Synes blizz burde stenge sånne plasser til gatene ble åpnet jeg når det kommer til den mounten selv om den ikke er legendary lengre *litt mye wall of text men det dekte vel det meste* *ja jeg har dysleksi men du klarer og lese* *ja det er idiotisk og prøve og få denne mounten du fortjener den ikke vis du ikke starter med en lvl 1 char på ny server og lvler normalt opp som alle andre* Enten er du retard eller så har du lest første settninga =) 1) Så mange som vil på en server kan ha mounten om de bare gjør questet og slår innen 10 timer. 2) Gaten autoåpner samtidig som transfer, med andre ord, har de ikke klart å få slått innen da så får dem ikke gjort det uansett. Kan du nå fortelle meg hvorfor jeg er en taper? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/e...rt/servers.html Er vell bare å transfere til en av disse da? Die Aldor feks? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Die Aldor ble ninjaåpnet av en venn av meg, er vel ikke oppdatert eller noe. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Etter hva JEG vet så er det Kun 1 "legendery" per server så synes det er rart vis de har forandret på dette, og jeg sier de som da stjeler denne beginvennheten blir sett på som tapere siden de ødelegger får folk på serveren' og sånn ordbruk som retard trenger vel man ikke og bruke vis man ikke føler man fikk et slag i trynet når man skal "ninja" en event *og jeg leste at man kunne Transfere inne XX timer før gatene ble åpnet får og gjøre det jeg vet ikke men vis du migratet kun får og ta mounten ifra folk som faktis skal være kun en per server vis de ikke har forandet på det så greit* men da er du en taper Endret 2. november 2008 av DaXoN Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Det kan være mer enn en legendarymount pr realm. Endret 2. november 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det kan være mer enn en legendarymount pr realm. ja på selve relmen men kun 1 person per relm som får Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Mounten er kanskje ikke legendary mer, men den er forsatt mye mye mer uvanlig enn alt annet. Og du kan alltid ha skaffet mer enn en mount på server når gate eventen starter. Alle som har gjort questen og slår på bjella innen 10 timer av den første vil få mounten. Om det er kun den først som får Scarab Lord tittelen er noe annet derimot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå