Gå til innhold

[Accomplished] Legendarymount - Black Qiraji Battletank

Anbefalte innlegg

Det som er konklusjonen på de fleste forums er iallefall at det ikke er mulig å få den lenger. MEN hvis det er mulig så er jeg veldig åpen for kilder :) Har selv sinnsykt lysst på mounten. Vel verdt å "leve" 1 mnd på en fremmed realm for å returnere med mounten.

hvis en annen på den serveren du skal tilbake til har mounten, kan du ikke bruke mounten pga det er KUN 1 person på hele realm som kan ha den mounten, så da er det værtfall lite vits å komme tilbake :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som er konklusjonen på de fleste forums er iallefall at det ikke er mulig å få den lenger. MEN hvis det er mulig så er jeg veldig åpen for kilder :) Har selv sinnsykt lysst på mounten. Vel verdt å "leve" 1 mnd på en fremmed realm for å returnere med mounten.

hvis en annen på den serveren du skal tilbake til har mounten, kan du ikke bruke mounten pga det er KUN 1 person på hele realm som kan ha den mounten, så da er det værtfall lite vits å komme tilbake :)

Det er ikke noen begrensing på hvor mange per realm som kan ha mounten nei.

Og jo, du KAN skaffe mounten enda. Men er et 10timers vindu etter gaten autoåpner som du har på å slå ( ikke 24 timer som jeg sa tidligere ).

Lenke til kommentar

Ja, da er det vel bare å følge med på når det kommer nye realms Grendel, men du har litt av en jobb foran deg da. Hvis det kommer 2-3 nye realms rett før/etter wotlk har kommet ut, og følge med på disse når AQ gates blir autoåpnet. Hvis det ikke kommer på realmforumet etterhvert.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe vits i å krangle mot Grendel, siden han har rett.

Jeg har likevel ikke noe svar på spørsmålet ditt tho'. :/

Er du ferdig med questlinja eller?

Har igjen og drepe Eranikus+Maws. Sparer Eranikus til slutt siden den er mest epic så holder på å skaffe 10 elementium ore for å spawne Maws

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...