e9 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det som er konklusjonen på de fleste forums er iallefall at det ikke er mulig å få den lenger. MEN hvis det er mulig så er jeg veldig åpen for kilder Har selv sinnsykt lysst på mounten. Vel verdt å "leve" 1 mnd på en fremmed realm for å returnere med mounten. hvis en annen på den serveren du skal tilbake til har mounten, kan du ikke bruke mounten pga det er KUN 1 person på hele realm som kan ha den mounten, så da er det værtfall lite vits å komme tilbake Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ser ut til at drømmen til Grendel er delvis knust, hvis han ikke kommer med en haug med info + kilder som beviser at dette går an Men iallefall, på den serveren jeg startet på, rett før tbc kom ut, hadde allerede åpne AQ gates. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Det som er konklusjonen på de fleste forums er iallefall at det ikke er mulig å få den lenger. MEN hvis det er mulig så er jeg veldig åpen for kilder Har selv sinnsykt lysst på mounten. Vel verdt å "leve" 1 mnd på en fremmed realm for å returnere med mounten. hvis en annen på den serveren du skal tilbake til har mounten, kan du ikke bruke mounten pga det er KUN 1 person på hele realm som kan ha den mounten, så da er det værtfall lite vits å komme tilbake Det er ikke noen begrensing på hvor mange per realm som kan ha mounten nei. Og jo, du KAN skaffe mounten enda. Men er et 10timers vindu etter gaten autoåpner som du har på å slå ( ikke 24 timer som jeg sa tidligere ). Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hva pokker er det dere snakker om?! En mount i AQ? xxtimers vindue? Gi oss info da! Hva slags mount er det? Bytte server for å få den? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 det er mulig , bare gjør ferdig quest chain , bytt til ny server som ikke åpnet , få mount , flytt tilbake . seff så må mye klaffe for og få dette til . Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hmm såg bilde på thottbot, jeg har da en sånn, men kanskje den va blå? Har en sånn fra før tbc. Funker den utenom AQ nå altso? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 hva pokker er det dere snakker om?! En mount i AQ? xxtimers vindue? Gi oss info da! Hva slags mount er det? Bytte server for å få den? http://www.wowhead.com/?item=21176 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 så om jeg er på en server der AQ portene er stengt, så kan jeg skaffe en sånn mount? Hvordan vet jeg at portene opner da? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 så om jeg er på en server der AQ portene er stengt, så kan jeg skaffe en sånn mount? Hvordan vet jeg at portene opner da? Vet ikke helt hvordan jeg skal vite det selv, må finne det ut Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er det fortsatt mulig å starte questen på en server der gaten er åpen? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Er det fortsatt mulig å starte questen på en server der gaten er åpen? Ja, men du må ikke accepte siste del av questet før du er på en server som har åpnet gaten for mindre en 10 timer siden Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja, da er det vel bare å følge med på når det kommer nye realms Grendel, men du har litt av en jobb foran deg da. Hvis det kommer 2-3 nye realms rett før/etter wotlk har kommet ut, og følge med på disse når AQ gates blir autoåpnet. Hvis det ikke kommer på realmforumet etterhvert. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er ikke noe vits i å krangle mot Grendel, siden han har rett. Jeg har likevel ikke noe svar på spørsmålet ditt tho'. :/ Er du ferdig med questlinja eller? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Meg du siktet til som kranglet med Grendel? Han har isåfall overbevist meg om at dette er mulig, men gidder ikke gjøre alt dette for en groundmount som ikke går noe fortere enn de andre epic groundmountene. Men er jo litt epeen og har ledgenDARY mount da:P Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men man må vel fremdeles ha gjort den lange prequesten som går innom BWL osv, eller er det bare å gå å hamre på gongen? Genialt å gjøre med en deathknight isåfall på en ny server:D Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Man må fremdeles har gjort questchainen ja, men ikke accept siste del, før du er på realmen du skal slå på gongen, som er nevnt et par gang tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Det er ikke noe vits i å krangle mot Grendel, siden han har rett.Jeg har likevel ikke noe svar på spørsmålet ditt tho'. :/ Er du ferdig med questlinja eller? Har igjen og drepe Eranikus+Maws. Sparer Eranikus til slutt siden den er mest epic så holder på å skaffe 10 elementium ore for å spawne Maws Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du slipper kanskje å farme bugs og dritt i Silithus nå eller? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Du slipper kanskje å farme bugs og dritt i Silithus nå eller? Ja det er jo bare for å skaffe rep så du kan prate med Anachronos, men ble jo exalted før tbc så er np Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå