RunarL Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nå har jeg googlet, og letet gjennom hele nettet om en forklaring på lukta i Trondheim. Er det noen her som kan forklare hvorfor det stinker som om noe har daua der oppe? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) dere har ikke en fiskeolje fabrikk der? er i bodø lukter det død og fordervelse av fisketarmer når vi har søravind :!: i følge eierne av denne fabrikken lukter det penger Endret 23. oktober 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Den mest fremtredene lukta kommer nok fra korn- og kraftfôr- Siloene i ilsvika. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Merker ingen ting jeg hmm Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, du er vel vant til det. Du får komme deg litt ut på fjellet å fylle lungene dine med frisk luft:) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Da jeg bodde på Ila luktet det av og til skikkelig intenst kattemat. Tipper det kommer fra de silogreiene på Ila. Endret 23. oktober 2008 av Skagen Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Bodde nederst i prinsensgate tidligere, var ikke annet enn vanlig bylukt, me innslag av sjø der. Er iallefall ikkenno å klage på iforhold til Mosselukta, og ikke minst Tofte-lukta!! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 dere har ikke en fiskeolje fabrikk der?er i bodø lukter det død og fordervelse av fisketarmer når vi har søravind :!: i følge eierne av denne fabrikken lukter det penger Hirr Hirr Hirr. Det sier man på fiskebrukene og egnebuene der jeg bor. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det lukter da helt vanlig i Trondheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå