Mats N Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Har skaffa meg eit Geforce 2mx til min aldrende Compaq. Kortet blei levert uten kjøling, og dette virka så dårleg at eg tenker på og kjøpe noko. Kva kan vere ein grei, (og rimelig) løsning? Lenke til kommentar
daho Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Blue orb fra Microplex. Mitt: Med blue orb. Geforce 2 Mx/400 64 Mb SD-Ram Core: 175@235 Memmory: 165@193 Lenke til kommentar
blackice Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Ville sett i skapet hjemme etter en kjøleribbe, deretter skrudd på en vifte og limt det hele fast med artic silver termal adessive, da hadde du fått bra kjøling... Bruker selv en planslipt crystalorb og as 2 ligger på 56! grader i følge asus probe, detter er geli, det er med åpen sidedør for sikkerhets skyld... Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Jeg har et Geforce2 T400(mx/mx400) på min maskin. På starten var det et stort problem at det ikke var mye kjøling på det, etter en stund ble det varmt. Jeg har satt på en THO-FAN(en RTHO-FAN funker) på den(se 3dfxcool). Lenke til kommentar
Mats N Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Eg lurer litt på og kjlpe ein av orb-kjølerne, men eg er ikkje så sikker med plassen. PC-en har ikke agp, og bare 4 pci, det bler liten plass til luftstrøm med ethernet og sounblaster i tilleg til grafikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå