Gå til innhold

BK. Portrett av en bboy.


ZoDz

Anbefalte innlegg

Var ute på en liten foto tur med Asmund idag og fikk lov til å teste 70-200mm f/2.8L. Strålende objektiv og jeg skal kjøpe den med IS. Planen var å spørre folk som var tue om vi kunne ta portretter av dem. Det regna som bare det så vi luska til oslo s(Vi var i lillestrøm). Møtte ett par bboyer og lurte på om vi kunne ta noen bilder av dem. Dette er det bildet jeg ble mest fornøyd med.

 

Jeg vil ha konstruktivt kritikk i en hyggelig tone. Si meg hva som kunne vært bedre og hvorfor. Ikke bare sleng med leppa bare for å si noe.

post-142352-1224791045_thumb.jpg

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For halvannen uke siden drakk jeg øl og snaps sammen med John. Han er like gammel som meg, født og oppvokst i Brixton, London. Og de som vet hva det betyr begynner nok allerede å forstå hvor jeg vil hen. John var skyldig i sitt første bankran som niåring, og innen han var 25 hadde han drept to personer. Nå nyter han sinn "halvlovlige pensjonstid" på sydlige breddegrader, men de tatoverte øreflippene og nesen som er brukket to dusin ganger avslører at han liker Browning bedre enn Bosch som verktøy.

 

Nu ja, b to b. Begrepet b-boy blir litt hult for meg i den sammenheng, men bildet er fint for det. Luen og skyggene rammer inn ansiktet, og selv om soppen ikke skremmer meg så har han i alle fall fått et fint bilde av seg å vise til mamma ;)

Lenke til kommentar

Det er vel mangel på catch-light som gjorde at IceFox tippet på naturlig lys.

 

Jeg synes du traff godt med både lyssetting og komposisjon; så denne kan du være godt fornøyd med.

 

Skulle jeg prike på noe, så kunne jeg tenke meg at du prøvde å få øynene litt mindre sorte (irisen, altså).

 

Tom

 

PS. Jeg lurte fælt på hva bboy var for en fyr. Heldigvis var det ikke så skremmende som PMnormal fryktet ;)

Lenke til kommentar

Begrepet BBoy brukes vel stort sett av de fleste som breaker om dagen.

PM's beskrivelse ville jeg nok heller kalt en 'gangsta'.

 

Dessverre ville jeg ikke brukt BBoy i tittelen på dette bildet, da det ikke er noe som sier at han breaker. Det er et pent ansiktsportrett, og all honør for det, men det hadde vært fint å la portrettet si mer enn tittelen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...